Hjælp !!!! :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Bliver nødt til at bære anonym.. Håber folk alligevel vil hjælpe os lidt

sagen er den, at vi skal giftes, og det har været aftalt siden december. Datoen er sat, og klokkeslæt er sat vi glæder os utrolig meget 

Nu til problemet, det skulle have været en overraskelse for familien, men vi vælger så alligevel at dele den glædeligt nyhed med min svigerinde .. Hun bliver glad, til hun høre datoen ...... Så siger hun, at det var jo der de havde inviteret til fødselsdag , FOR ET ÅR SIDEN!!!!! 

det kunne vi selvf. Ikke huske, men vi rykker ikke vores dato. Da den har betydet meget for os, i og med at den har været planlagt hele tiden Nu hvor vi ikke havde råd og overskud d. 12-12-12 .. 

Såbesluttede vi os for d. 07-09-13

om aftenen ringer hun så og siger at hun jo gerne ville have haft os med til fødselsdagen, det ender så med at hun siger at de skal giftes den dag 

og at det skulle være en overraskelse.. På det her tidspunkt har vi snakket med dem om den dato en gang før, og der sagde de ikke noget 

Vi har allerede bestilt en borgerlig vielse, men vi rykker den så for deres skyld, til et tidligere tidspunkt, så vi kan nå deres vielse hjemme i haven . Og dropper at tage ud og spise med familien bagefter.. 

Det var hun bestemt ikke tilfreds med, hun ville ikke være nr. To og hun ville ikke dele dagen med nogen.. Hun sagde at vi kun har været sammen i to år, og de har været sammen i ti, så de har krav på datoen, hun sagde at hvis han elskede hende så aflyste hun VORES bryllup, som forresten ikke var et bryllup når der ikke var en præst 

Hun sagde at hun ikke ville dele datoen med os, bla. fordi at hvis vi så blev skilt ville hun se tilbage på det.. vi har været sammen to år, har to børn, hus, bil, men havde vi været sammen fire år, havde det været noget andet

hvad gør vi ?? Hvad med de fælles gæster?? 

Er det mærkeligt at blive gift samme dag som en søskende? 

Vi synesjo bare tanken er smuk og sød..  

hun er slet ikke til at hugge eller stikke i om nogen former for kompromisser.. Enten aflyser vi, ellers aflyser de  

og vi vil ikke af med vores dato !

er vi galt på den??? 

Kom med jeres mening, tak :') 

Jeg ville aflyse. 

Kan godt forstå hende.. Og de inviterede til den dato først, og har længe planlagt det.

Synes, det må blive jeres problem, når nu de har inviteret først.

Håber, I finder en anden god dag til jeres fest. 

PS: Datoen betyder jo ikke noget i sig selv. - Det er begivenheden, der giver datoen magi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg ville aflyse. 

Kan godt forstå hende.. Og de inviterede til den dato først, og har længe planlagt det.

Synes, det må blive jeres problem, når nu de har inviteret først.

Håber, I finder en anden god dag til jeres fest. 

PS: Datoen betyder jo ikke noget i sig selv. - Det er begivenheden, der giver datoen magi.

Det skal så lige siges at der ikke er nogen der kan huske denne her mundtlige invitation hun har Givet... 

Så dette er højest sandsynligt noget der har foregået oppe i hendes hoved.. Vi har inviteret gæsterne, og nu holder vi bare vores bryllup som planlagt. 

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Lizette86 skriver:

Tror måske også jeg havde valgT, trække mig tilbage.

bestemt ikke at jeg synes det er en rimelig løsning,

men ellers kommer i måske aldrig godt ud af det med svigerinden

derefter ...

men på den anden side, så er det jo ikke svigerfamilen du skal leve resten af livet sammen med.

Men er det så det værd  

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Lige så nogen havde sagt sådan til mig at mit bryllup ikke var rigtig... .. Der var jeg ærlig talt blevet tosset!

At hun ikke vil være nr 2, og har mere ret til den dato?!
Lyder som en moden type! Eller noget!

Jeg havde gifter mig på den dato, no matter what!

Vi giftede os den 1/4! (fordi det var lidt sjovt!)
og min svigerinde sagde ikke en gang tillykke! (for nu blev vi jo gift før hende!) tsk
Nogle gange må man bare lade "dem" om det!

Det er nemlig meget barnligt, og utrolig umodent.. 

jeg er også rigtig godt og grundigt tosset på hende, og vil egentlig blæse på deres bryllup lige nu de har valgt ikke at blive gift der, og holder nu bare fødselsdag den dato.. Så de kommer ikke.. 

er ked af at vi ikke bare kunne blive glade allesammen den dag men sådan skulle det åbenbart ikke være.. 

Anmeld

14. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Det er nemlig meget barnligt, og utrolig umodent.. 

jeg er også rigtig godt og grundigt tosset på hende, og vil egentlig blæse på deres bryllup lige nu de har valgt ikke at blive gift der, og holder nu bare fødselsdag den dato.. Så de kommer ikke.. 

er ked af at vi ikke bare kunne blive glade allesammen den dag men sådan skulle det åbenbart ikke være.. 

Dem om det!

I får en dejlig dag er jeg sikker på

Men hvis de alligevel holder fødselsdag den dag, er det måske bedre at vente med at "holde fest"

Så skal den ene del af familien ikke vælge mellem det ene og det andet!

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Dem om det!

I får en dejlig dag er jeg sikker på

Men hvis de alligevel holder fødselsdag den dag, er det måske bedre at vente med at "holde fest"

Så skal den ene del af familien ikke vælge mellem det ene og det andet!

Familien har allerede sagt ja til at komme til vores bryllup

så det bare dem vi kommer til at mangle ..

det vigtigste er trods alt at mig og manden dukker op !  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.