Anbefal (plejeprodukter)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
16 svar
4 synes godt om
13. maj 2013

Papillon

Jeg overvejer ligeså stille at anskaffe mig graviditetsvenlige plejeprodukter og kosmetik. Jeg er i tvivl om hvad, jeg skal vælge, derfor spørg jeg jer, der har kendskab til nogle af produkterne på markedet.

Anbefal en..

Shampoo og balsam

Bodylotion

Ansigtscreme/dagcreme

Concealer

Mascara (sort)

Eyeliner (sort)

I må også meget gerne skrive, hvor man kan købe det, samt prislejet, hvis I kan huske det

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

**Ønskebabyen

Kitkat92 skriver:

Jeg overvejer ligeså stille at anskaffe mig graviditetsvenlige plejeprodukter og kosmetik. Jeg er i tvivl om hvad, jeg skal vælge, derfor spørg jeg jer, der har kendskab til nogle af produkterne på markedet.

Anbefal en..

Shampoo og balsam

Bodylotion

Ansigtscreme/dagcreme

Concealer

Mascara (sort)

Eyeliner (sort)

I må også meget gerne skrive, hvor man kan købe det, samt prislejet, hvis I kan huske det

På forhånd tak

Følger lige med Sad med tanken om at oprette lige sådan et indlæg her!

Dog kunne jeg godt tænke mig også at høre hvad I kan anbefale af pudder og foundation eller dækstift

Anmeld

13. maj 2013

Lykke:)

Kitkat92 skriver:

Anbefal en..

Shampoo og balsam

Bodylotion

Ansigtscreme/dagcreme

Concealer

Mascara (sort)

Eyeliner (sort)

På forhånd tak

Balsam og Shampoo, der bruger jeg enten Matas parfumefri eller neutral, da den er testet for alverdens ting.

Body lotion bruger jeg også matas uden parfume, den med lille striber
Ansigtscreme/dagcreme bruger jeg SURPRICE en fra matas der hedder ekstra fugtgivende creme, fordi jeg har fået rigtig tør hud i min graviditet, og den hjælper!

Al make-up jeg bruger er fra nilens jord, da det er parfumefrit og det er allergivenligt.

Priserne på matasprodukterne er ikke særlig høje, men nilens jord er lidt dyrere end andet make-up, men jeg synes det er det værd

Anmeld

13. maj 2013

Lykke:)

**Ønskebabyen skriver:

Følger lige med Sad med tanken om at oprette lige sådan et indlæg her!

Dog kunne jeg godt tænke mig også at høre hvad I kan anbefale af pudder og foundation eller dækstift

Nilens Jord!

Anmeld

13. maj 2013

**Ønskebabyen

Lykke:) skriver:

Nilens Jord!

Åh ja, men er det ikke skide dyrt?

Af balsam og shampoo overvejer jeg bare at købe neutral. Det er også den jeg bruger som body-shampoo/intimvask og jeg vasker også alt vores tøj i neutral. (det har jeg dog gjort i et par år nu)

Anmeld

13. maj 2013

**Ønskebabyen

Kitkat92 skriver:

Anbefal en..

Shampoo og balsam

Bodylotion

Ansigtscreme/dagcreme

Concealer

Mascara (sort)

Eyeliner (sort)

På forhånd tak

Af shampoo og balsam har jeg besluttet mig for at købe neutral. Det er også det mærke jeg bruger til tøjvask og det mærke jeg bruger i body-shampoo.

Af ansigtscreme/dagcreme har jeg en olie, som jeg har købt af et familiemedlem der forhandler den. Det er et rent naturprodukt, og den er virkelig god. Man får den blødeste hud af det og den holder længe.

Tænker om det er nødvendigt med en speciel mascara??

Anmeld

13. maj 2013

Papillon

**Ønskebabyen skriver:

Af shampoo og balsam har jeg besluttet mig for at købe neutral. Det er også det mærke jeg bruger til tøjvask og det mærke jeg bruger i body-shampoo.

Af ansigtscreme/dagcreme har jeg en olie, som jeg har købt af et familiemedlem der forhandler den. Det er et rent naturprodukt, og den er virkelig god. Man får den blødeste hud af det og den holder længe.

Tænker om det er nødvendigt med en speciel mascara??

Pas, jeg ved det ikke, men mangler en ny mascara, så kunne vel ligeså godt købe en uden "kemi", hvis de altså er noget værd De koster nogenlunde det samme som en dyr og fancy maxfactor ifølge hjemmesiden

Anmeld

13. maj 2013

Papillon

Lykke:) skriver:

Balsam og Shampoo, der bruger jeg enten Matas parfumefri eller neutral, da den er testet for alverdens ting.

Body lotion bruger jeg også matas uden parfume, den med lille striber
Ansigtscreme/dagcreme bruger jeg SURPRICE en fra matas der hedder ekstra fugtgivende creme, fordi jeg har fået rigtig tør hud i min graviditet, og den hjælper!

Al make-up jeg bruger er fra nilens jord, da det er parfumefrit og det er allergivenligt.

Priserne på matasprodukterne er ikke særlig høje, men nilens jord er lidt dyrere end andet make-up, men jeg synes det er det værd

Tak for svaret - det meste kan tilsyneladende findes i Matas

Jeg har tyndt, skandinavisk hår, der kruser lidt og nemt ser meget tørt ud - mon Matas kan klare den?

Anmeld

13. maj 2013

Victoria2013

Jeg bruger lidt forskellige mærker nu jeg er gravid...

Deo, ansigtscreme, ansigtscrub samt hårkur - her bruger jeg det fra Matas Natur

Make-up - her jeg gået over til at bruge Nilens Jord mascara og neglelak

Shampoo - jeg er blevet glad for Grøn Balance shampooen fra Superbest

Bodylotion - bruger én jeg købte i Føtex, tror det er deres "princip" mærke eller sådan noget... uden parfume og parabener

Bodyscrub, ansigtsmaske og håndcreme - bruger Comwell Spa, det er uden parabener og nogle rigtig lækre produkter

Anmeld

13. maj 2013

L&V

Kitkat92 skriver:

Anbefal en..

Shampoo og balsam

Bodylotion

Ansigtscreme/dagcreme

Concealer

Mascara (sort)

Eyeliner (sort)

På forhånd tak

Jeg bruger Kevin Murphy shampoo og conditioner det er uden parabener osv mener jeg gir omkrin 180,-

Mascara bruger jeg lancome drama hypnoce ved faktisk ik hva der er i den af ting og sager men det er så min synd hvis det er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.