Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Nu har jeg læst flere debatter her inde hvor folk skriver de havde sådan en murren i maven op til de gik i fødsel. Hvordan skal det forståes. Retter sagt hvad betyder det? Måske lidt dumt og spørg om men forstår det ikk..
Nu har jeg læst flere debatter her inde hvor folk skriver de havde sådan en murren i maven op til de gik i fødsel. Hvordan skal det forståes. Retter sagt hvad betyder det? Måske lidt dumt og spørg om men forstår det ikk..
Martsbaby skriver: Det er sådan en følelse som når man skal have eller har mens.. det gør lidt ondt men alligevel ikke helt. .
Det er sådan en følelse som når man skal have eller har mens.. det gør lidt ondt men alligevel ikke helt. .
Anonym skriver: okay så jeg med tak for det så må jeg være tæt på fødsel har haft mens smerter siden igår
okay så jeg med tak for det så må jeg være tæt på fødsel har haft mens smerter siden igår
Jeg havde murren flere gange under min graviditet, både tæt på termin men også laaaaang tid før. Men ja, det føles som milde menses smerter.
/Fenja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128