Kan det virkeligt passe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
8 svar
2 synes godt om
13. maj 2013

UnderStjernerne

NØJ, jeg siger jer, jeg fik simpelthen et chok idag!

Jeg sidder ligeså stille med overkroppen helt ind over bordet og slapper af, da jeg pludseligt mærker et PUF i maven indefra! Og det her er altså ikke som "luft i maven"-puf eller tarme, der driller, men noget HELT for sig selv.. Har aldrig prøvet sådan noget, så nu tænker jeg..

Er det mon baby jeg har mærket???

Er kun 13+1 idag og førstegangs, så har jo hørt at jeg først ville kunne mærke noget i uge 20, men jeg siger jer.. Jeg er næsten stensikker på at det har været baby, der lige har protesteret over en stram buksekant, der skar ind i maven! 

Hvad siger I? Kan det lade sig gøre at mærke noget allerede?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

L&V

UnderStjernerne skriver:

Jeg sidder ligeså stille med overkroppen helt ind over bordet og slapper af, da jeg pludseligt mærker et PUF i maven indefra! Og det her er altså ikke som "luft i maven"-puf eller tarme, der driller, men noget HELT for sig selv.. Har aldrig prøvet sådan noget, så nu tænker jeg..

Er kun 13+1 idag og førstegangs, så har jo hørt at jeg først ville kunne mærke noget i uge 20, men jeg siger jer.. Jeg er næsten stensikker på at det har været baby, der lige har protesteret over en stram buksekant, der skar ind i maven! 

Det vil nogle sige ja men jeg er af den overbevisning at det er den simpelthen for lille og polstret til

Anmeld

13. maj 2013

Juliekp

UnderStjernerne skriver:

Jeg tror desværre heller ikke det var baby der sparkede. Den er jo stadig så lille og har ikke specielt mange kræfter endnu...

Anmeld

13. maj 2013

LR85

Tvivler ærlig talt. Dit lille spir er stadig ret lille og når kun lige op over skambenet og fylder slet ikke livmoderen ud endnu. 

Men ja, nogen tror jo de mærker liv så tidligt. 

Anmeld

13. maj 2013

De3Guldklumper

Tænker heller ikke det var baby men der imod dine tarme. De kan godt afgiv et "spjæt" og så føles det som et spark fra en baby

Anmeld

13. maj 2013

sus82

Jeg tror sagtens det kan være baby, jeg har kunne mærke liv siden uge ti, og jeg er ikke i tvivl om at det er det, sådan var det også første gang, bare senere, jeg kunne mærke det som sådan en lille fisk, når jeg sad sammenbøjet.

Anmeld

13. maj 2013

UnderStjernerne

Av, jeg var godt forberedt på at de fleste nok ville tilslutte sig et "nej, min ven", men havde da håbet på at bare én havde oplevet det samme 

Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på, at de fleste babysider, bøger, etc skriver, at flergangsfødende i disse uger allerede kan mærke liv, fordi de ved hvordan det føles. Hvorfor skulle en førstegangsgravid så ikke også kunne skelne? 
Men ja, jeg vælger at tro på at det var baby fremfor tarme - det er også en meget hyggeligere tanke 

Anmeld

13. maj 2013

UnderStjernerne

sus82 skriver:

Jeg tror sagtens det kan være baby, jeg har kunne mærke liv siden uge ti, og jeg er ikke i tvivl om at det er det, sådan var det også første gang, bare senere, jeg kunne mærke det som sådan en lille fisk, når jeg sad sammenbøjet.

Neeeej, hvor skønt!  Så tror jeg altså også på at det er baby jeg kan mærke!

Tak for at du skrev det - det var lige det jeg havde brug for 

Anmeld

13. maj 2013

Maja88

UnderStjernerne skriver:

Neeeej, hvor skønt!  Så tror jeg altså også på at det er baby jeg kan mærke!

Tak for at du skrev det - det var lige det jeg havde brug for 

Jeg er anden gangs gravid og troede helt fra uge 9 jeg kunne mærke babyen.. fot det føltes præcis lige som sidst.. men det viste sig bare at være tarmene.. kunne først mærke baby fra 15+4..

Tro mig jeg var imellem mine graviditeter nød til at teste da jeg oplevede fantom spark... det er tarmene. Desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.