på gensyns brev??? til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.192 visninger
15 svar
4 synes godt om
13. maj 2013

B&J

Nu er det sådan jeg skal starte i en ny praktik og jeg skal forlade Den super skønne SFO hvor jeg er i 0klasserne...

jeg vil høre om der er nogle der kan hjælpe mig med en sjov og sej farvel brev evt. bare nogle linjer eller noget i har fundet på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Savannah

B&J skriver:

Nu er det sådan jeg skal starte i en ny praktik og jeg skal forlade Den super skønne SFO hvor jeg er i 0klasserne...

jeg vil høre om der er nogle der kan hjælpe mig med en sjov og sej farvel brev evt. bare nogle linjer eller noget i har fundet på nettet

Lav et maleri/skilt hvor du skriver "AL MAGT TIL BØRNENE"

Anmeld

13. maj 2013

B&J

Sally-Slingshot skriver:

Lav et maleri/skilt hvor du skriver "AL MAGT TIL BØRNENE"

det ville være sådan en fed ide hvis det var jeg kunne male

Anmeld

13. maj 2013

Savannah

B&J skriver:

det ville være sådan en fed ide hvis det var jeg kunne male

Alle kan male! Du gør det så godt som du kan - husk, børn er de bedste modtager! De er så taknemmelige

Anmeld

13. maj 2013

B&J

Sally-Slingshot skriver:

Alle kan male! Du gør det så godt som du kan - husk, børn er de bedste modtager! De er så taknemmelige

det ved jeg godt men det ville jeg bare ikke give dem det må jeg indrømme... jeg kan ikke male

Anmeld

13. maj 2013

Lykke:)

B&J skriver:

Du kan lave en planche hvor på du skriver tak for denne gang, og at du har haft det godt sammen med dem (går jeg ud fra, at du har) og at du kommer til at savne dem?

Anmeld

13. maj 2013

Savannah

B&J skriver:

det ved jeg godt men det ville jeg bare ikke give dem det må jeg indrømme... jeg kan ikke male

Hmm, du kan ihvertfald bruge sætningen i dit brev

Anmeld

13. maj 2013

B&J

Lykke:) skriver:

Du kan lave en planche hvor på du skriver tak for denne gang, og at du har haft det godt sammen med dem (går jeg ud fra, at du har) og at du kommer til at savne dem?

ja det er også det jeg vil. men det er bare det med hvad jeg skal skrive kære pirater og havfruer eller sådan noget eller hvad jeg lige kan finde på for det skal være sjovt også

Anmeld

13. maj 2013

Lykke:)

B&J skriver:

ja det er også det jeg vil. men det er bare det med hvad jeg skal skrive kære pirater og havfruer eller sådan noget eller hvad jeg lige kan finde på for det skal være sjovt også

Hvad hedder institutionen?
For så kunne man skrive fx "Kære Mariehøner" (hvis institutionen hedder mariehønen).. Eller hvis du var tilknyttet et speciel stue, som hedder et eller andet, så kan man jo skrive "Kære (stuenavn)"

Anmeld

13. maj 2013

B&J

Lykke:) skriver:

Hvad hedder institutionen?
For så kunne man skrive fx "Kære Mariehøner" (hvis institutionen hedder mariehønen).. Eller hvis du var tilknyttet et speciel stue, som hedder et eller andet, så kan man jo skrive "Kære (stuenavn)"

Nej det er en sfo børn 0 klasserne og deres huse hedder rød grøn og gul hihiihih

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.