Lille blødning 10+1 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

Karla

Lykke:) skriver:

Du har nok ret!
Jeg blev scannet for en uge siden (9+1), og der fik vi at vide at alt så rigtig fint ud, men man bliver alligevel bare nevøs! Men jeg læste et sted, at hvis man har set hjerteblink efter 8+0 så er chancerne rigtig gode, sp jeg vil krydse fingre for os begge to

Ja, jeg tror heller ikke du skal være nervøs. Hvis ikke der kommer mere frisk blod, og du ikke har smerter og ja, jeg har også læst at hvis man ser hjerteblink efter 8+0 er chancerne lige så store for at den bliver der, som de er efter nf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

l.kjoeller

Karla skriver:

Ja, jeg tror heller ikke du skal være nervøs. Hvis ikke der kommer mere frisk blod, og du ikke har smerter og ja, jeg har også læst at hvis man ser hjerteblink efter 8+0 er chancerne lige så store for at den bliver der, som de er efter nf

det var ikke helt det vi fik at vide på fertilitetklinik men de er væsentligt bedre selvfølgelig.

Anmeld

13. maj 2013

Karla

l.kjoeller skriver:

det var ikke helt det vi fik at vide på fertilitetklinik men de er væsentligt bedre selvfølgelig.

Jeg synes også tit at man kan læse noget forskelligt, alt efter hvor man læser henne har bare læst mange steder at der er 95-98% chance for, at det ender godt, hvis man har set hjerteblink og et foster der er som det skal være udviklingsmæssigt, og det er jo den samme "garanti" der gives efter NF
Men jeg ved det ikke, jeg synes bare det kan hjælpe en til at få lidt ro i sindet

Anmeld

13. maj 2013

Lykke:)

l.kjoeller skriver:

ring til lægen og hør om han kan skaffe dig ind til skanning . Min s.a. startede med brunt blod så kan godt være det er falsk alarm . Men vil være rart at få afklaring. jeg kom til skanning om aftenen dengang

håber det bedste

Det vil jeg prøve i morgen! Det ville jo egentlig være rart med en afklaring. Der er ikke mere nu, så håber på, at det måske bare var det

Anmeld

13. maj 2013

Karla skriver:

Der er ikke mere nu, og har ikke ondt, så håber/tror ikke, at der er noget galt

Anmeld

13. maj 2013

Karla skriver:

Jeg synes også tit at man kan læse noget forskelligt, alt efter hvor man læser henne har bare læst mange steder at der er 95-98% chance for, at det ender godt, hvis man har set hjerteblink og et foster der er som det skal være udviklingsmæssigt, og det er jo den samme "garanti" der gives efter NF
Men jeg ved det ikke, jeg synes bare det kan hjælpe en til at få lidt ro i sindet

Det her har jeg også læst! Og det er da egentlig meget rart at læse

Anmeld

13. maj 2013

l.kjoeller

Karla skriver:

helt sikkert. var bare det de sagde på klinikken men de må selvfølgelig heller ikke love for meget . men der er langt fra uge 8 til 12 og det er jo mere sikkert jo længere man kommer hen så tror ligeså stille det bliver mere sikkert jo længere man er henne. hjerteblink er dog et klart tegn på at fosteret trives

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.