Tålmodighed er en dyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

kl78

Det er både godt og skidt at man får en terminsdato, man venter med længsel til denne dato, men sker der så ikke noget på datoen, bliver man enormt utålmodig.

Hver dag går du og mærker efter ethvert tegn på den kommende fødsel, men kun plukveer og besvær.

Dagene går en efter en, det næste man ser frem til er datoen du evt. har fået om hvornår du skal sættes igang.

Med alt den venten, så er tålmodighed en dyd, den har jeg bare ikke mere.
Kom ud, kom ud NU.

Nå bare lige et par tanker fra den utålmodige, og til alle jer læsere: Held og lykke, med jeres kommende fødsler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Mira0911

kh78 skriver:

Det er både godt og skidt at man får en terminsdato, man venter med længsel til denne dato, men sker der så ikke noget på datoen, bliver man enormt utålmodig.

Hver dag går du og mærker efter ethvert tegn på den kommende fødsel, men kun plukveer og besvær.

Dagene går en efter en, det næste man ser frem til er datoen du evt. har fået om hvornår du skal sættes igang.

Med alt den venten, så er tålmodighed en dyd, den har jeg bare ikke mere.
Kom ud, kom ud NU.

Nå bare lige et par tanker fra den utålmodige, og til alle jer læsere: Held og lykke, med jeres kommende fødsler.

Kan godt huske hvordan det var... den dag jeg havde termin, sad kæresten og jeg og snakkede, pludselig blev jeg bare så ked af det... der var jo ikke sket noget... Man sætter jo altid foventningerne høje til terminen, har jeg så lært at det skal jeg ikke...

Anmeld

2. juli 2009

kl78

De siger jo også +/- 14 dage, men tænker så, hvorfor er jeg iblandt de + 14 dage??  lol.
Nej nu har jeg ventet så længe, så mon ikke jeg kan vente lidt endnu, det skal jeg jo:-)

Anmeld

2. juli 2009

Nanna1985

Årh ja vente tiden er forfærdelig  Håber at der snart sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.