hjælp.. tandbørstning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

MaleneG

Jeg lider gudskelov ikke af kvalme og andre generende ting indtil videre i denne graviditet.
Men, når jeg børster tænder så skal jeg  med det samme, har aldrig før haft dette problem, og er snart ved at gå ud af mit gode skind over det..

Nogen som har haft samme problem, som kan nogle gode tricks til at få overstået tandbørstningen, uden man skal sidde med hovedet i tønden samtidig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

H+S Skjolgborg.

Have jeg også med min datter..Jeg ente med af bruge meget mundskyld.Det hjaælp meget...Så længe det kun er nogle uger sagde jdm så går det jo nok...

Nu er jeg gravid igen med samme problem selvom jeg ingen rigtigt tænder har det er især når jeg skal tag mit gebis ud og ind i overmunden så kaster jeg op der er ikke så meget af gøre øvøv for vil sku ikke gå uden tænderne når vi skal ud...

Men brug mundskyld og ellers børste så godt du kan udover...
Det er mit råd..

Mvh Henriette 15+2

Anmeld

2. juli 2009

Knudsen

Jeg har haft det i starten begge gange og lidt hen imod stutningen. Jeg børste nu mine tænder alligevel , jeg stod over vasken med meget åben mund og var meget hurtig. Ved mig er det værst når jeg skal helt ind bagved til kindtænderne.
Indimellem kunne jeg undgå at kaste op, men andre gang kom det. Men jeg kastede kun noget slim-savl op, og spiste min morgenmad bagefter.

Janni 36+

Anmeld

2. juli 2009

MaleneG

Janni Knudsen skriver:

Jeg har haft det i starten begge gange og lidt hen imod stutningen. Jeg børste nu mine tænder alligevel , jeg stod over vasken med meget åben mund og var meget hurtig. Ved mig er det værst når jeg skal helt ind bagved til kindtænderne.
Indimellem kunne jeg undgå at kaste op, men andre gang kom det. Men jeg kastede kun noget slim-savl op, og spiste min morgenmad bagefter.

Janni 36+

Det er også kun slim der kommer op her, men det er nu stadig en ganske ubehagelig ting med alt det skum samtidig fra tandpastaen

Anmeld

2. juli 2009

Knudsen

Ja, det er rigtig ubehageligt og ulækkert..
Det bliver stille og roligt bedre og forsvinder igen. Men kan som sagt komme henimod slutningen af graviditeten.
Jeg lærte for det meste at sno mig udenom. Jeg skulle bestemt ikke gå  rundt med tandbørsten, som jeg ellers plejer at gøre..

Janni

Anmeld

2. juli 2009

MaleneG

Janni Knudsen skriver:

Ja, det er rigtig ubehageligt og ulækkert..
Det bliver stille og roligt bedre og forsvinder igen. Men kan som sagt komme henimod slutningen af graviditeten.
Jeg lærte for det meste at sno mig udenom. Jeg skulle bestemt ikke gå  rundt med tandbørsten, som jeg ellers plejer at gøre..

Janni

Nej det er langt fra badeværelset man skal bevæge sig eller den nærmeste håndvask ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.