Vitaminer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. maj 2013

sulo

Jeg er 11+4 og har selvfølgelig taget min gravitamin med folsyre både før og under graviditeten, men læser mig frem til at folsyren kun er frem til og med uge 12, derefter regnede jeg med at skulle nøjes med en alm vitamin pille.

Men men, var på apoteket forleden og de sagde at jeg sagtens kunne fortsætte med gravitaminen da der også var mindre A-vitamin i den.

Nu er jeg lidt forviret, nogen erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Benjamins'mor

Åh, hvordan forklare man det lige...

Der står godtnok på pakkerne at man skal tage dem før ønsket graviditet og indtil uge 12, MEN de fleste læger råder til du tager dem igennem hele graviditeten da det styrker børnenes ryg og knogler.

Anmeld

13. maj 2013

sulo

Benjamins'mor skriver:

Åh, hvordan forklare man det lige...

Der står godtnok på pakkerne at man skal tage dem før ønsket graviditet og indtil uge 12, MEN de fleste læger råder til du tager dem igennem hele graviditeten da det styrker børnenes ryg og knogler.

Ok, ja det har jeg ikke hørt fra min læge men har heller ikke haft ret meget tid hos lægen og den samtale jeg skulle have haft hos sygeplejesken ved oprettelse af vandrejournal kom jeg ikke til da jeg var indlagt.

Det var elleres en oplagt mulighed for at spørge om alle de ting

Anmeld

13. maj 2013

Benjamins'mor

sulo skriver:

Ok, ja det har jeg ikke hørt fra min læge men har heller ikke haft ret meget tid hos lægen og den samtale jeg skulle have haft hos sygeplejesken ved oprettelse af vandrejournal kom jeg ikke til da jeg var indlagt.

Det var elleres en oplagt mulighed for at spørge om alle de ting

Så vil jeg råde dig til at bestille en tid, evt lav en liste over dine spørgsmål. Og tag en kuglepen med så du kan skrive de vigtige ting de siger ned. Det gjorde jeg da jeg var ved lægen sidst, og det hjalp faktisk rigtigt meget, for så huskede jeg alle de spørgsmål og bekymringer jeg havde.

Anmeld

13. maj 2013

sulo

Benjamins'mor skriver:

Så vil jeg råde dig til at bestille en tid, evt lav en liste over dine spørgsmål. Og tag en kuglepen med så du kan skrive de vigtige ting de siger ned. Det gjorde jeg da jeg var ved lægen sidst, og det hjalp faktisk rigtigt meget, for så huskede jeg alle de spørgsmål og bekymringer jeg havde.

Det har jeg også tænkt på, men der er lang ventetid hos lægen, med mindre det er akut, så hvis jeg nu kunne finde et svar her på vitamin spørgsmålet ville det jo være godt.

Jeg har det nemlig ikke godt med at skulle bruge lægens tid på så lille et spørgsmål, når der ikke er andet i vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.