30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Godaften baby.dk
har lige brug for et råd eller to.
min søn på knap to år nægter at sove om aftenen. Har overvejet om vi skulle droppe middagsluren, men vuggestuen synes det er for tidligt. Han sover fra kvart over tolv til to ca. Vi står op om morgene 7 / 7:30 og han bliver afleveret i vuggeren kvart i ni. Henter ham igen kl 15 og han blrv puttet kl 19:30 efter vuggestuens råd har jeg prøvet at vente med putning til 21 men uden effekt.
Han sover tidligst kl 21:45 og det er på en god dag. de fleste aftener mellem 22:00 og 23:00
jeg er simpelhen ved at blive vanvittig over det trækker sådan ud hver aften. Han ligger og eposer rundt i sengen, og bliver ved med at stå op.
vi har faste ting vi gør dagen igennem og også om aftenen og puteritualer med tandbørstning bleskiftning historie osv i en bestemt rækkefølge som ham kender, så det hele er forudsigeligt for ham.
i dag har vi været til fødselsdag hos familien og han sov først til middag fra 14 til 15:30 og han er vågen endnu!!!?
kl er jo snart tolv.
skal lige siges at jeg heller ikke kan få ham til at sove middagslur for 13:30 14:30 i weekenderne. Og det er igen med mindst en times kamp.
Skl det virkelig være så svært at få den lille bandit til at sove? Eller har jeg mon ret i luren skal til at droppes?
Han stoppede med to luren dagligt som 13 mdr. Mod sundhedsplejersken anbefaling, hun sagde det var ALT for tidligt og han skulle være mindst halvandet.
Men det er ligesom historien gentager sig om igen. Det er det samme som sker nu.
han er træt og har brug for luren omkring kl 14 men tror egentlig mest det er fordi han er vant til den.
årh altså er i vildrede, har også brug for lidt voksetid om aftenen snart.
HJÆLP please 
Anmeld