Hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
6 svar
23 synes godt om
12. maj 2013

l.kjoeller

Hej allesammen.

Min veninde står i den uheldige situation at deres søn netop er blevet opereret for hofteskred. det betyder at alt tøj er for småt da han har gips på og skal have det i 5 måneder .

de står med ekstra udgifter for flere 1000 kr. ugentligt på special bleer mv. og kommunen holder igen med at dække noget. jeg vil derfor høre om nogen ligger inde med nogle bukser a la dem her :

http://www.trendyshop.dk/shop/mala-baggy-bukser-23 6577p.html

som de ikke bruger, og ønsker at donere.

De skal være str 92 ca. de skal være store foroven og så bliver de bagefter syet om.

Betaler gerne porto

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

Anne Poulsen

Hejsa L.kjoeller.

Vi høre tildaglig en webshop som hedder www.coolbaby.dk hvor vi sælger babytøj, og vi har faktisk fået meget ondt i sjælen over din tråd. og har derfor valgt a donner for 1000,- gratis babytøj fra vores shop, til din veninde, hvis du vil få hende til at skrive en email til ctp@coolbaby.dk så får vi lavet en kupon kode.

held og lykke, <3 og god bedring. 

Mvh www.coolbaby.dk

Anmeld

18. maj 2013

Becks

l.kjoeller skriver:

Hej allesammen.

Min veninde står i den uheldige situation at deres søn netop er blevet opereret for hofteskred. det betyder at alt tøj er for småt da han har gips på og skal have det i 5 måneder .

de står med ekstra udgifter for flere 1000 kr. ugentligt på special bleer mv. og kommunen holder igen med at dække noget. jeg vil derfor høre om nogen ligger inde med nogle bukser a la dem her :

http://www.trendyshop.dk/shop/mala-baggy-bukser-23 6577p.html

som de ikke bruger, og ønsker at donere.

De skal være str 92 ca. de skal være store foroven og så bliver de bagefter syet om.

Betaler gerne porto

Citere dig lige, så du ser beskeden oven over :-)

Anmeld

18. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

opper den lige da jeg ikke kan se at TS har set beskeden og sys det er enorm flot gestus

Anmeld

18. maj 2013

l.kjoeller

Becks skriver:

Citere dig lige, så du ser beskeden oven over :-)

1000 tak

Anmeld

18. maj 2013

l.kjoeller

Anne Poulsen skriver:

Hejsa L.kjoeller.

Vi høre tildaglig en webshop som hedder www.coolbaby.dk hvor vi sælger babytøj, og vi har faktisk fået meget ondt i sjælen over din tråd. og har derfor valgt a donner for 1000,- gratis babytøj fra vores shop, til din veninde, hvis du vil få hende til at skrive en email til ctp@coolbaby.dk så får vi lavet en kupon kode.

Mvh www.coolbaby.dk

Hvor er i fantastiske i hører fra hende

Anmeld

18. maj 2013

IngenKoPåIsen

Anne Poulsen skriver:

Hejsa L.kjoeller.

Mvh www.coolbaby.dk

Wow! Flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.