Stolt mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

Sabina & Simone

Som overskriften lyder sidder der en pavestolt mor her...

Læste den anden dag indlægget fra Milka om at Luca havde lavet sit første rul... Tænkte: hold da op, de to dejlige tøser er ikke mere end 20 dage ældre end Simone og hun er slet ikke begyndt at gøre tegn til det... Men nu skal det lige siges at vi ikke rigtigt har øvet med hende eller noget... Så det var jo min egen skyld...
Men men men... Så her til morgen vi lå og hyggede oppe i sengen, så besluttede hun at nu skulle det være og så trillede hun over på siden, svejede som en flitsbue og kæmpede for at komme over på maven... Det lykkedes dog ikke helt for der var en arm der ikke ville som hun ville, så måtte lige hjælpe det sidste stykke...
2 min efter vendte jeg hende om på ryggen igen og samme procedure gentog sig, bortset fra at denne gang kom hun hele vejen selv, mens hun hvinede af glæde...

Lidt fra en meget stolt mor og en Simone der siger til verden at den bare kan komme an...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Karo

Hvor er det dog bare dejligt

ja der skal ikke så meget til før os mødre jubler af glæde

Anmeld

2. juli 2009

Vingummien

Skønt det kommer bare lige pludselig, men vi har heller aldrig øvet med Emil, vi vil have det kommer sig naturligt fra dem.

He he kan godt huske det med armen der ligger i vejen, det problem ku Emil godt have når han skulle til ventre side, så lidt sjovt ud, men gud hvor ku han blive gal

Anmeld

2. juli 2009

Bondepigen

Hvor er hun dygtig!!!

Anmeld

3. juli 2009

lion

Lyder so min datter dengang, en arm i vejen i starten.
Hvor er hun bare dygtig.

Anmeld

3. juli 2009

TbCp

Ihhh hvor godt Man bliver bare så stolt!!!

Anmeld

3. juli 2009

Rose

Hold da op hvor flot! Og så bare anden gang efter at du havde vist hende hvordan... Hun er en lille vinder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.