Jeg ligger her i min seng søndag aften kl 22.15 og venter

Manden min er lige taget afsted på natarbejde, kyssede mig og maven og fortalte at han elsker os

og nu ligger jeg og venter på at falde i søvn, så klokken kan blive kl 07 i morgen tidlig og mit vækker ringer.
Så vil jeg gå i bad, ikke skynde mig, bare nyde et varmt bad ,masser min hovedbund som er plaget af hovedpine for tiden.
så vil jeg sætte mit hår og prøve at gøre mig lidt pæn, det er jo en ganske særlig dag.

når kæresten kommer hjem fra job vil jeg kramme ham og give ham et dejlig varmt kys og bagefter putte ham i seng.
Så vil jeg køre afsted, afsted mod bageren og købe lidt rundstykker og fortsætte turen hjem til min søster og derfra tager vi sammen hen til vores mor hvor vi skal have morgenmad sammen

inden længe fortsætter vi dagen i kolding storcenter hvor vi har en lille tidsplan.
Vi skal nemlig sammen til kønsscanning af min mave

derfor er det en ganske særlig dag, jeg skal (forhåbentlig) have at vide hvad der gemmer sig derinde og jeg/vi glæder os så meget.
Jeg glæder mig til at sætte andre ord på vores baby, jeg er spændt på at se om alt stadig er okay, om den lille purk har lyst til at dele sin hemmelighed med os andre.
Og jeg glæder mig til at se moster og mormors reaktion

så snart vi er færdige vil jeg ringe til min far og give ham beskeden om hvad der venter for et barnebarn.
Så skal vi spise sammen på jensens bøfhus

og ellers bare shoppe rundt.
Når kl slår 14 ringer jeg hjem til manden og vækker ham med beskeden om det er en prinsesse eller prins vi sammen har lavet af den største kærlighed

jeg vil intet med dette indlæg, men kan ikke skrive dagbogs indlæg her fra mobilen og jeg ønskede blot at få lidt ned på skrift.

håber i alle må få en skøn start på en ny uge, jeg regne ihvertfald med min bliver ubeskrivelig fantastisk