samvær med far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

TNBC

Anonym skriver:

der er vel en grund til at det hedder samvær med far ? og hvis han ikke er tilstede , kan han da ligeså godt blive hjemme ?

Men det er vel ikke 24 timer han skal arbejde. Det er hans weekend, og hvis han så lige tager noget arbejde for en kollega, skal han sende barnet tilbage til dig og hente det igen, eller lige lad det komme op til bedsterne og han så tager derhen bagefter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

TNBC

Anonym skriver:

der er vel en grund til at det hedder samvær med far ? og hvis han ikke er tilstede , kan han da ligeså godt blive hjemme ?

Men det er vel ikke 24 timer han skal arbejde. Det er hans weekend, og hvis han så lige tager noget arbejde for en kollega, skal han sende barnet tilbage til dig og hente det igen, eller lige lad det komme op til bedsterne og han så tager derhen bagefter.

Anmeld

12. maj 2013

DitteFisk

Anonym skriver:

Jeg er ret sikker på det er sådan det forholder sig. At far så skal arbejde eller vælger at få barnet passet er hans sag og ikke noget du kan stille noget op overfor.. men ærgeligt er det da. Det synes jeg også når min søns far gør det samme.. Han har ham også kun hver anden weekend. 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Men hvad med de dage du er nødt til at få barnet passet? Skal du ringe til ghan og sige det? 

der ringer jeg til ham og spørg om han kan tage ham ..

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

DitteFisk skriver:

Jeg er ret sikker på det er sådan det forholder sig. At far så skal arbejde eller vælger at få barnet passet er hans sag og ikke noget du kan stille noget op overfor.. men ærgeligt er det da. Det synes jeg også når min søns far gør det samme.. Han har ham også kun hver anden weekend. 

var bare ret sikker på, at det var noget han skulle sige, i det det er "samvær for far og søn" hvis ikk kan jeg vælge og beholde ham hjemme, frem for at smide ham rundt..

Anmeld

12. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

selvfølgelig.

men tænker, der er vel en grund til at farmand har fået samvær med hans barn, og når det bare er et fritisjob, burde han vel sige det til mig, så jeg ved hvor vores barn er eller beholde ham hjemme..

bare et deltidsjob....tja det kan være ret så relevant for hans økonomi 

men nej jeg mener ikke barnet nødvendigvis så skal blive hjemme hos dig, for hvornår skal barnet ellers kunne passes af farmor/farfar? Går ikke udfra det sker når du har barnet. 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

fra fredag eftermiddag til lørdag morgen - det er et fritidsjob + sove ude ved kæresten..

Anmeld

12. maj 2013

TNBC

Anonym skriver:

der ringer jeg til ham og spørg om han kan tage ham ..

Og så forventer du det samme af ham? Hvad nu hvis farmor og farfar har spurgt, skulle han så spørge dig først? Han har barnet hver anden weekend, du har det resten af tiden. Så fordi han.lige tager på arbejde.Og barnet er hos bedsterne, er der forkert?

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

bare et deltidsjob....tja det kan være ret så relevant for hans økonomi 

men nej jeg mener ikke barnet nødvendigvis så skal blive hjemme hos dig, for hvornår skal barnet ellers kunne passes af farmor/farfar? Går ikke udfra det sker når du har barnet. 

- jo jeg spørg engang imellem om farmor kan passe..

det er bare vigtig for mig at mit barn får opfyldt behovet ved at se far - og så i sidste ende finde ud af at sådan er det faktisk ikke..

hvor er ærligheden lige henne..

Anmeld

12. maj 2013

DitteFisk

Anonym skriver:

var bare ret sikker på, at det var noget han skulle sige, i det det er "samvær for far og søn" hvis ikk kan jeg vælge og beholde ham hjemme, frem for at smide ham rundt..

Jeg tror ikke du har krav på at vide det, selvom det hedder samværd med far. I samværdet med mor (altså dig) kan barnet vel også blive passet? Og selvom du måske har bopælsretten, så har du ikke mere ret til at vide hvad der foregår hos ham end han har når barnet er hos dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.