2. Gangs fødende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. maj 2013

annec

Sidder her med mega plukveer, og lige pludselig går det op for mig at der altså kun er 5 uger tilbage..
Jeg gik 11 dage over tid med Sebastian, så tanken om at kunne føde for tidligt har slet ikke strejfet mig.. I hvert fald ikke før nu..

Og jeg føler mig bare slet ikke klar s:
Tænker, hvad skal man have med anden gang på sygehuset??
Vores autustol, vugge, lift, og nogle af de andre babyting ligger stadig gemt væk i skuret..
Og er så bange for min lille dreng reaktion på at nu skal mor deles.. Han er SÅ forfærdelig meget mor glad, og KUN mor kan bruges her hjemme.. Han er 20 måneder.. Åh..

Ved slet ikke hvad jeg vil med alt det her, udover selvfølgelig lige at finde råd til hvad man skaæ have med på sygehuset :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

LinLin

Autostol og tøj - andet havde vi ikke med... Vi tog hjem fire timer efter fødslen

Anmeld

12. maj 2013

annec

DAs mor skriver:

Autostol og tøj - andet havde vi ikke med... Vi tog hjem fire timer efter fødslen

Heller ikke bleer?

Anmeld

12. maj 2013

Silas&Mille

annec skriver:

Heller ikke bleer?

De har bleer på sygehuset. Vi havde dog selv nogle få stykker med, for en sikkershed skyld.

Jeg havde også rigtig mange plukveer de sidste 5-6 uger anden gang, så tror det er meget normalt. Min JM sagde i hvert fald ikke så meget til det

Anmeld

12. maj 2013

LinLin

annec skriver:

Heller ikke bleer?

Nej...?
Fødte på Skejby...

Anmeld

12. maj 2013

NinaNymannMadsen

vi havde autostol, dyne, tøj til baby, og overtøj da hun er fra oktober 2011.
ekstra tøj til mig (kom af sted i en kjole og ballerinaer, nåede ikke andet)
det var det, vi lå der i 4 timer efter og derfor ikke nødvendigt med mere.
bleer havde de ligesom bind til mor.

havde utrolig mange plukveer i ugerne op til kan jeg huske.
vi gjorde alt hvad vi kunne for at forberede den store på at hun skulle være store søster. der er 2 år og 4 måneder mellem mine.
hun var så stolt da vi kom hjem, men det var også svært at forstå mor skulle deles, vi sørgede for hun var med til alt med lillesøster som hun ville og kunne. hun hjælp med bad, bleskift, læste for hende når jeg ammede eller gav flaske. og gjorde det bare rigtig hyggeligt.

Anmeld

12. maj 2013

annec

Silas&Mille skriver:

De har bleer på sygehuset. Vi havde dog selv nogle få stykker med, for en sikkershed skyld.

Jeg havde også rigtig mange plukveer de sidste 5-6 uger anden gang, så tror det er meget normalt. Min JM sagde i hvert fald ikke så meget til det

Super :-)

Ja men blev sygemeldt i uge 25, med for mange plukveer og slem bækkenløsning.. Men plukveerne havde bare været meget slemmere i aften, end hvad det ellers plejede :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.