Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så kommer endnu et mavebillede herfra Jeg syntes den er ved at være en smule stor
Da vi var til MD-scanning i slutningen af april måned gav scanningsdamen et bud på en lillebror, så lad os se om det holder stik til de næste scanninger (jeg får 5-6 ekstra scanninger i graviditeten pga. jeg har diabetes). I onsdags var vi til en gennemscanning af hjertet og alt var perfekt!
Ventebukserne på dette billede er fra da jeg var gravid med min datter for 3 år siden, så de er liiiiiidt for store, men de er super behagelige at have på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Så kommer endnu et mavebillede herfra Jeg syntes den er ved at være en smule stor Da vi var til MD-scanning i slutningen af april måned gav scanningsdamen et bud på en lillebror, så lad os se om det holder stik til de næste scanninger (jeg får 5-6 ekstra scanninger i graviditeten pga. jeg har diabetes). I onsdags var vi til en gennemscanning af hjertet og alt var perfekt! Ventebukserne på dette billede er fra da jeg var gravid med min datter for 3 år siden, så de er liiiiiidt for store, men de er super behagelige at have på
Fin mave-:-)
Stinna 35+
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128