Scanning fra NF 13+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.518 visninger
11 svar
11 synes godt om
12. maj 2013

Stivdie

Så nåede jeg også til det punkt, hvor jeg kan dele et scanningsbillede fra NF med jer
Min lille trold var blevet 6,7 cm stor og sprællede rundt og viste sig frem (bare ikke lige nakkefolden, så det tog 40 min og en masse rysten mave, hoppen rundt og andre fantasifulde gymnastiske aktiviteter fra min side af, at få den vist frem også!).
Ellers var alt fint, stadig dejligt hjerteblink, og scanningsdamen (som vist nok er en sonograf??) var rigtig tilfreds med udviklingen!
Blev sat 4 dage frem til 13+0, så terminen blev rykket til 12. november.
Risikovurderingen endte på 1:15.573, så det er jo bare dejligt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

esioul

Stivdie skriver:

Så nåede jeg også til det punkt, hvor jeg kan dele et scanningsbillede fra NF med jer
Min lille trold var blevet 6,7 cm stor og sprællede rundt og viste sig frem (bare ikke lige nakkefolden, så det tog 40 min og en masse rysten mave, hoppen rundt og andre fantasifulde gymnastiske aktiviteter fra min side af, at få den vist frem også!).
Ellers var alt fint, stadig dejligt hjerteblink, og scanningsdamen (som vist nok er en sonograf??) var rigtig tilfreds med udviklingen!

Det er helt utroligt så meget man kan se allerede.

Jeg tror den lille bandit vil dele fødselsdag med miiig

Anmeld

12. maj 2013

Stivdie

esioul skriver:

Det er helt utroligt så meget man kan se allerede.

Jeg tror den lille bandit vil dele fødselsdag med miiig

Ja, jeg blev også ret overrasket over den store udvikling, der er sket de sidste 5 uger - og også at et lille menneske på 6,7 cm kan være SÅ detaljeret!
Men det hele er der, to arme, to ben, to fødder, to hænder, 5 fingre på hver hånd (så det i hvert fald ud til), to hjernehalvdele, hjerte og mavesæk

Anmeld

13. maj 2013

Rikke2404

Stivdie skriver:

Sådan var min oplevelse til NF også  Mine banditter gad virkelig heller ikke at samarbejde. Jeg skulle hoppe lidt, gå ud at tisse, ligge og hoste.. Amen altså  Rigtig dejlig oplavelse. Og sjov  Vildt at de allerede ligner færdige babyer? Så livlige, at de lå og sparkede hinanden.  Haha..

Den oplevelse var jo guld værd, ikke sandt? 

Fik sat min termin til d. 19 november 

Anmeld

13. maj 2013

sulo

Stivdie skriver:

Sikke et flot billed og sikke en udvikling på så kort tid, glæder mig til d. 21 så er det min tur, sidste billed fik jeg da jeg var 10+1 (er 11+4 i dag) og der var bettefisen ikke mere end et hoved, mave, hjerte, ansigtsknogler og fingerknogler på de korte arme, så det bliver da helt vildt godt at se hvis jeg kan få lige så flot et billed.

Anmeld

13. maj 2013

Stivdie

Rikke2404 skriver:

Sådan var min oplevelse til NF også  Mine banditter gad virkelig heller ikke at samarbejde. Jeg skulle hoppe lidt, gå ud at tisse, ligge og hoste.. Amen altså  Rigtig dejlig oplavelse. Og sjov  Vildt at de allerede ligner færdige babyer? Så livlige, at de lå og sparkede hinanden.  Haha..

Den oplevelse var jo guld værd, ikke sandt? 

Fik sat min termin til d. 19 november 

Ja, det var bare en super skøn oplevelse!
Og den må da også lige have været ekstra speciel for dig, når der nu lå to små frækkerter derinde
Jeg blev også beordret ud at tisse, det havde jeg ikke lige overvejet kunne ses - eller ville have nogen som helst betydning
Men ja, oplevelsen var bestemt guld værd, og er lykkelig for at kærestenmgrå kunne komme med! Så nu går vi bare og venter på, at jeg rigtig begynder at få mave og kan mærke liv derinde, så vi kan begynde at fatte, at alt det på skærmen faktisk sker indeni mig

Anmeld

13. maj 2013

sulo

Ja, det var bare en super skøn oplevelse!
Og den må da også lige have været ekstra speciel for dig, når der nu lå to små frækkerter derinde
Jeg blev også beordret ud at tisse, det havde jeg ikke lige overvejet kunne ses - eller ville have nogen som helst betydning
Men ja, oplevelsen var bestemt guld værd, og er lykkelig for at kærestenmgrå kunne komme med! Så nu går vi bare og venter på, at jeg rigtig begynder at få mave og kan mærke liv derinde, så vi kan begynde at fatte, at alt det på skærmen faktisk sker indeni mig

Nu bliver jeg godt nok forvirret, i det indkaldelses brev jeg har fået fra sygehuset til NF står der at jeg skal have en fyldt blære (og ikke nemt når man har inkontinens)

Anmeld

13. maj 2013

Stivdie

sulo skriver:

Sikke et flot billed og sikke en udvikling på så kort tid, glæder mig til d. 21 så er det min tur, sidste billed fik jeg da jeg var 10+1 (er 11+4 i dag) og der var bettefisen ikke mere end et hoved, mave, hjerte, ansigtsknogler og fingerknogler på de korte arme, så det bliver da helt vildt godt at se hvis jeg kan få lige så flot et billed.

Tusind tak!
Ja, jeg er også helt vildt benorvet over udviklingen, så nu glæder jeg mig bare til næste scanning om 6 ugers tid! Det er så spændende at følge med i, hvor stor den er
Du kan godt glæde dig til d. 21! Det er en helt vild oplevelse, selvom jeg stadig har lidt svært ved at fatte, at alt det sker inden i mig Og er sikker på, at du nok skal få helt lige så skønne billeder af din lille trold

Anmeld

13. maj 2013

Stivdie

sulo skriver:

Nu bliver jeg godt nok forvirret, i det indkaldelses brev jeg har fået fra sygehuset til NF står der at jeg skal have en fyldt blære (og ikke nemt når man har inkontinens)

Hmm.. Jeg havde godt nok også læst herinde, at nogen bliver bedt om at møde med fuld blære, så derfor tissede jeg heller ikke af inden, selvom der ikke stod noget om det, da jeg bookede tid.
Men måske er det for at tjekke samtidig om man er i stand til at tømme sin blære ordentligt? Efter jeg havde været på toilettet tjekkede hun nemlig om den nu var helt tømt, for det er noget med, at man lettere får blærebetændelse, hvis der ikke bliver helt tømt hver gang.

Anmeld

13. maj 2013

sulo

Stivdie skriver:

Hmm.. Jeg havde godt nok også læst herinde, at nogen bliver bedt om at møde med fuld blære, så derfor tissede jeg heller ikke af inden, selvom der ikke stod noget om det, da jeg bookede tid.
Men måske er det for at tjekke samtidig om man er i stand til at tømme sin blære ordentligt? Efter jeg havde været på toilettet tjekkede hun nemlig om den nu var helt tømt, for det er noget med, at man lettere får blærebetændelse, hvis der ikke bliver helt tømt hver gang.

Ja det er ikke til at vide, jeg må forsøge at møde med en fyldt blære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.