1. graviditet 13+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. maj 2013

Stivdie

1. billede fra mit 2. trimester.
I tirsdags var vi til NF, og så den fineste lille sprællemand derinde, som var sund og rask og dejlig! (beklager billedespamen, men havde taget en beslutning om ikke at lægge mavebilleder op før efter NF, så derfor dukker der lige en stak op på en gang herinde )

Jeg har nu skiftet top og leggins ud til en graviditetsmodel, så forhåbentlig kan jeg blive i det samme tøj på resten af mine mavebilleder, så det bliver lettere at sammenligne!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

mommy1991

Stivdie skriver:

1. billede fra mit 2. trimester.
I tirsdags var vi til NF, og så den fineste lille sprællemand derinde, som var sund og rask og dejlig! (beklager billedespamen, men havde taget en beslutning om ikke at lægge mavebilleder op før efter NF, så derfor dukker der lige en stak op på en gang herinde )

Jeg har nu skiftet top og leggins ud til en graviditetsmodel, så forhåbentlig kan jeg blive i det samme tøj på resten af mine mavebilleder, så det bliver lettere at sammenligne!

Tillykke med veloverstået NF!!  

Anmeld

12. maj 2013

Stivdie

emmagirl skriver:

Tillykke med veloverstået NF!!  

Tusind tak!
Det var bare SÅ dejligt at se den lille trold igen Og så lækkert at alt så helt perfekt ud!

Anmeld

12. maj 2013

mommy1991

Stivdie skriver:

Tusind tak!
Det var bare SÅ dejligt at se den lille trold igen Og så lækkert at alt så helt perfekt ud!

Jaaa, det er så skønt at se at det hele er som det skal være, især når man endnu ikke mærker til den lille spire!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.