Shit hvor er jeg træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. maj 2013

ønskebørn74

Jeg er ved at være død træt af smerterne.. Jeg får ikke sovet ordentligt fordi jeg er så bange hele tiden.. har totalt mensmurren nu if de jager ined i selve livmoderen.. Trænger bare til 24 timer smertefri  og masser søvn..

Efter de hårde ture er jeg godt nok nervøs for skanningen imorgen om de stadig er ok de små pus.. Det eneste der holder mig oppe er at jeg ikke bløder og fortsat har SINDSYGT ømme dutter, kvalme og madlede.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Maria-s

12. maj 2013

ønskebørn74

Maria-s skriver:

kan du også mærke stik i livmoderen i midten?

Anmeld

12. maj 2013

Maria-s

ønskebarn74 skriver:

kan du også mærke stik i livmoderen i midten?

Jeg kan ikke mærke ret meget for tiden. Jeg bliver faktisk mere og mere nervøs for at der er noget galt??... Tænker DOG det bare er nerver, for jeg hr da stadig kvalme af og til, er dødtræt og ømme bryster. Men synes godt nok der er monster længe til den 31. Maj som er NF.....

jeg ved godt det er alt for nemt at sige og alt for svært at efterleve, men du er nødt til at slappe så meget af som muligt, - også i hovedet. Undgå AL NEGATIV påvirkning, som indlæg om aborter og andre triste historier. Du stresser dig selv og dine to fantastiske bebser... På med glade romantiske film, gode fødselsberetninger og positive tanker. Du skal scannes i morgen, fat mod 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.