Jeg har søgt ind (kæmpe skridt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
2 svar
4 synes godt om
12. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg har søgt ind på HF med opstart til august desværre er jeg på venteliste som nr. 12-13 sidste år havde de 40 på venteliste hvoraf alle 40 kom ind men det betyder jo ikke at jeg er sikret plad!

Nøj hvor er jeg nervøs

Det her er et kæmpe skridt, har meldt mig ind på uddannelser så mange gange de sidste 5 år og har måtte hoppe fra pga. noget i familien eller økonomi mm. men nu har vi besluttet at nu må det være nu er det på tide at vi også kæmper lidt for at jeg får en anden mening og værdig i mit liv end bare det at passe børn mm.

er sååå nervøs hvad hvis jeg ikke kommer ind

trængte bare lige til at få læsset af, tak fordi du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg har søgt ind på HF med opstart til august desværre er jeg på venteliste som nr. 12-13 sidste år havde de 40 på venteliste hvoraf alle 40 kom ind men det betyder jo ikke at jeg er sikret plad!

Nøj hvor er jeg nervøs

Det her er et kæmpe skridt, har meldt mig ind på uddannelser så mange gange de sidste 5 år og har måtte hoppe fra pga. noget i familien eller økonomi mm. men nu har vi besluttet at nu må det være nu er det på tide at vi også kæmper lidt for at jeg får en anden mening og værdig i mit liv end bare det at passe børn mm.

er sååå nervøs hvad hvis jeg ikke kommer ind

trængte bare lige til at få læsset af, tak fordi du læste med!

Jeg er sikker på det hele nok skal blive positivt. Hva med at tage lidt enkeltfag hvis ikke du kommer ind? Bare for at komme igang.

Positive tanker er vejen frem og hvor er du sej at du tager springet

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg er sikker på det hele nok skal blive positivt. Hva med at tage lidt enkeltfag hvis ikke du kommer ind? Bare for at komme igang.

Positive tanker er vejen frem og hvor er du sej at du tager springet

Mange tak

Og tænker også positivt men frygten melder sig stadig

hmm ang. enkel fag så bliver det evt. også løsningen eller også har jeg overvejet at søhe ind på hh eller ligenden men vil gerne have en mere bogelig uddannelse for ved jeg ikke vil være inde for handel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.