Jer der blev gift da i var gravide...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.216 visninger
19 svar
5 synes godt om
12. maj 2013

Lotus86

Må jeg se et billede af jeres kjole? Vi skal giftes på Sicilien når jeg er i 7. måned, og der kommer en del gæster, så
vil jo selvfølgelig gerne se rigtig fin ud, synes bare det er svært at finde noget ordenligt til gravide, trænger til noget inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Francisca

Lotus86 skriver:

Må jeg se et billede af jeres kjole? Vi skal giftes på Sicilien når jeg er i 7. måned, og der kommer en del gæster, så
vil jo selvfølgelig gerne se rigtig fin ud, synes bare det er svært at finde noget ordenligt til gravide, trænger til noget inspiration

Hvad med at finde en rigtig strandkjole lang løs og hvid? 

Anmeld

12. maj 2013

Francisca

Lotus86 skriver:

Som disse 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. maj 2013

Lotus86

Francisca skriver:

Som disse 

Det da rigtige brudekjoler, er det ikke?

Men det er noget i stil med den nederste jeg forestiller mig, men er slet ikke sikker, derfor jeg gerne vil se nogle forskellige

Anmeld

12. maj 2013

Lotus86

Det er en baby hjemmeside, kan da ikke passe, at ingen af jer er blevet gift med stor mave på

Anmeld

12. maj 2013

Junibæbs2013

Jeg skal giftes d. 23. maj, hvor jeg er uge 36. Men jeg skal ikke have hvid brudekjole på. Vi skal giftes på rådhuset og holde dagen helt afslappet, så jeg skal bare have en sort kjole på fra H&M's Mama-afdeling, som jeg føler mig godt tilpas i 

Anmeld

12. maj 2013

Købmagerkonen

Lotus86 skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg ville da lige komme med nogle bud på kjoler jeg selv ville overveje i din situation

Kjole 1

Kjole 2

Kjole 3

Anmeld

12. maj 2013

Laulund87

Vi blev gift på rådhuset så det er ikke lige en lang hvid kjole, men viser den lige alligevel. Den er vist købt i Vero Moda og er ikke en ventekjole, men den fungerede perfekt og der er bånd lige under brystet

Fødte 3 dage senere så var pænt stor

Anmeld

12. maj 2013

FruJacobsen

Vi blev gift 1 måned før termin....jeg var ikke i nogen stor kjole eller høje hæle - fik så meget vand i kroppen til sidst og kunne næsten ikke gå, men vejede også næsten 100kg (min vægt fløj virkelig i vejret den sidste 1,5måned). Så jeg orkede faktisk ikke det helt store skrud ! Jeg håber, at du finder en kjole du kan bruge...desværre har jeg ingen billede at ligge ind, da de er på en anden computer...men jeg kan bare anbefale noget behageligt og flade sko!

Anmeld

12. maj 2013

Kløver

Vil gerne dele, vi blev gift 18 feb sidste år og var i 3 trimester. Min datter er fra 16 april 12. Min søn er knap 13 mdr på billedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.