Minus 17cm og 3 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

1974

B&J skriver:

ej hvor er det super dejligt for dig.

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Alexander&Lærke

1974 skriver:

Til morgenmad spiser jeg cheasy yoghurt med vanile smag med hvareklid og et glas skummetmælk
Frokost er ofte kylling med hytteost evt.krydderi
Tun og æg
Rejer og laks
Aftensmad er fedtfattig kød måske en omelet til
Håber du kan bruge det

Hvad med mellemmåltider? Jeg kommer til at spise morgenmad kl 6.15 og så har jeg en formiddagspause på mit job kl 10.30 og får først frokost ved 13-14 tiden. Så kommer til at skullehave noget imellem.  Havreklid er der noget man skal have i en helsekost? 

Anmeld

12. maj 2013

spj

1974 skriver:

Til morgenmad spiser jeg cheasy yoghurt med vanile smag med hvareklid og et glas skummetmælk
Frokost er ofte kylling med hytteost evt.krydderi
Tun og æg
Rejer og laks
Aftensmad er fedtfattig kød måske en omelet til
Håber du kan bruge det

Det lyder da som en meget god kur.

Anmeld

13. maj 2013

1974

Alexander&Lærke skriver:

Hvad med mellemmåltider? Jeg kommer til at spise morgenmad kl 6.15 og så har jeg en formiddagspause på mit job kl 10.30 og får først frokost ved 13-14 tiden. Så kommer til at skullehave noget imellem.  Havreklid er der noget man skal have i en helsekost? 

Havreklid kan købes i Brugsen og mange andre supermarkedet .
Mellemåltider - en muffins bagt på havreklid , en pandekager bagt på havre klid eller hytteost med skyr og sort vanile med strø( kunstig sukker )

Anmeld

13. maj 2013

1974

Alexander&Lærke skriver:

Jeg spiser ofte 3 mellemmåltider om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.