Afskedsgave til dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

st

Hej piger. Der er jo nok andre end mig der skal til at tænke i de baner. Hvad har I andre givet jeres DP? eller har I nogle gode idéer? det skal være lidt et blivende minde, ikke en tube creme eller sådan noget, som forsvinder efter noget tid.

Mangler lidt inspiration.

st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Heidi B

Hej st...

Jeg lavede en ramme med billeder i af de 4 børn der har gået der sammen. Det var hendes egen Sofia så var det, Emilie, der startede 14 dage før os og gik i børnehave d. 1/6 og så Jeppe og Mikkel. Det har været en god homogen gruppe. Emilies mor og jeg har lavet en tshirt med billeder af Emilie og Jeppe og Mikkel.
Derudover gav jeg hende 2 hjertelysestager fra Holmegård. De er umiddelbart ens, men alligevel forskellige, altså den ene har frosted glas foroven og alm forneden og den anden omvendt. Hvis du forstå. Det skulle ligesom symbolisere Jeppe og Mikkel, og det forstod hun .
Derudover gav jeg hende en tur i biffen, fordi hun tit snakker om hun kommer for lidt ud og altid er hjemme.
Men synes det var svært!

Heidi

Anmeld

3. juli 2009

82Miraklet

I afskedsgave til naija´s dagplejemor.....gav vi nogle søde ørenringe med hjerter...

Da hun til jul og fødeselsdag ahvde fået, kop og lysestager osv..... Naija har altid syntes at Tina dagplejers ørenringe var flotte så vi fandt nogen til hende...

Måske en ide for jer ???

Knus

Naija er i børnehave 1. gang alene idag.. bare nogle timer.... Uhhh det var hårdt !!

Anmeld

3. juli 2009

st

Tak for idéerne. Jeg vil prøve at kigge efter noget lysestageværk. Hun er nemlig ikke så meget til smykker.

st

Anmeld

3. juli 2009

Stumpen

Jeg føler mig også lorst og havde egentlig bestemt mig for en opsats af en art, men hun går på 3 ugers sommerferie nu her om 2 uger, så hvis ikke de er hjemme, får hun ikke meget glæde af den.. Så  lurer lige med her i tråden om noget smart dukker op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.