jeg har det smadder svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
2 svar
3 synes godt om
11. maj 2013

Anonym trådstarter

Har fået åreknude på skamlæben og hæmorider i bagen.. Har SLET ikke lyst til at skulle føde naturligt, føler mig SÅ ulækker..

Andre der har prøvet det`????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Muhmi

Har fået åreknude på skamlæben og hæmorider i bagen.. Har SLET ikke lyst til at skulle føde naturligt, føler mig SÅ ulækker..

Andre der har prøvet det`????

Du er IKKE ulækker og lægerne HAR set det før og sikkert også det der er meget værre

Det skal du ikke tænke på og ja, når du er fødsel så er det faktisk noget af det sidste du tænker på, du vil bare have babyen ud

Jeg har ikke prøvet det du skriver (7-9-13) men jeg er ikke meget for at vise mig nøgen (hvem er det?) overfor folk jeg ikke kender, MEN de gange jeg har født har jeg været en total blotter, alt mit tøj skulle af og især første gang, for der kunne jeg ikke være i min egen krop syntes jeg...

Ved ikke om det hjælper lidt?

Anmeld

11. maj 2013

Muffinmus

MANGE kvinder får desværre hæmoer af at føde, så har du dem nu er du bare lidt før alle andre
Ang åreknuder, de kigger sgu ikke efter, de holde øje med babyen hoved og din udvidelse, det er det hele. De er vant til åreknuder, hæmoer, bræk og bæ det er lige så naturligt for dem at se, som for dig at skulle spise hver dag. Det hører bare med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.