er der grund til bekymring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
7 svar
1 synes godt om
11. maj 2013

Anonym trådstarter

Hvade i formiddag en yderst aktiv baby (meget mere end normalt) - det varede i ca 1 time og efter har der været helt ro på. (Har mærket bevægelser løbende hele dagen, men langt fra meget aktivitet)

Nu synes jeg at jeg skal tisse hele tiden - føler tissetrang hele tiden. Kan det være vandet der siver?

Jeg har haft rimelige plukkeveer i dag. Er i uge 38

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

lycly

Nu har jeg ikke selv oplevet når vandet går, men jeg fik at vide, at hvis det er vandet, så kan man ikke "holde sig", altså knibe sammen for at holde på det, som man kan når man tisser

Anmeld

11. maj 2013

B&J

hvis det er vandet der siver ja så løber det bare så ville du få våde trusser

og det med du føler du skal tisse hele tiden kan tyde på blærebetændelse eller bare babyen laver totalt ballade hihihihhihi

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Nu har jeg ikke selv oplevet når vandet går, men jeg fik at vide, at hvis det er vandet, så kan man ikke "holde sig", altså knibe sammen for at holde på det, som man kan når man tisser

okay det synes jeg godt jeg kan...

Jeg har også kun prøvet at få prikket vandet nemlig så aner ikke hvordan det lige skal føles det her.

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvis det er vandet der siver ja så løber det bare så ville du få våde trusser

og det med du føler du skal tisse hele tiden kan tyde på blærebetændelse eller bare babyen laver totalt ballade hihihihhihi

burde ikke have blærebetændelse, fik tjekket urin i denne uge

Anmeld

11. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

burde ikke have blærebetændelse, fik tjekket urin i denne uge

jamen så er det bare den lille der driller din blære totalt meget hihihihi.. her var det stort set kun om natten de sidste 2mdr af min graviditet ja der var jeg oppe mellem 6 og 13 gange om natten og spør lige om det ikke var træls

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen så er det bare den lille der driller din blære totalt meget hihihihi.. her var det stort set kun om natten de sidste 2mdr af min graviditet ja der var jeg oppe mellem 6 og 13 gange om natten og spør lige om det ikke var træls

øv. Jeg tissede også 8 gange mens jeg var i bad - rimelig anstrengende at skulle forlade det varme bad hele tiden

Håbede der var en sammenhæng mellem meget aktivitet, plukkeveer og nu masser pis

Anmeld

11. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

øv. Jeg tissede også 8 gange mens jeg var i bad - rimelig anstrengende at skulle forlade det varme bad hele tiden

Håbede der var en sammenhæng mellem meget aktivitet, plukkeveer og nu masser pis

det lyder som om den lille er ved at gøre din krop super klar og talt meget hopla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.