gravid eller ikke gravid? meget forvirret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
3 svar
1 synes godt om
11. maj 2013

Anonym trådstarter

I onsdags tog jeg en test fordi at jeg føler jeg har de samme symptomer som sidst jeg var gravid(har altid kunne mærke det tidligt)

Testen(valmed) blev meget svagt positiv med det samme, og efter 10min var stregen helt pink og nok halvt så tydelig som kontrolstregen(så altså ret tydelig) 

I går, fredag, testede jeg så igen(også med valmed) og der kom også en svag streg. Dog ikke ligeså tydelig som den i onsdags?

Testen igen i dag på både valmed, og clearblue. Valmed blev ultra svagt positiv som den dagen før(hverken mere eller mindre tydelig), og clearblue sagde ikke gravid.

Hvad i alverden skal jeg tro på?

Jeg er 3+5 i dag hvis jeg er gravid..

(skal siges jeg har kvalme, brystspændinger og humørsvingninger. men ved selvfølgelig ikke om det er noget jeg bilder mig selv ind)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

L&V

Anonym skriver:

I onsdags tog jeg en test fordi at jeg føler jeg har de samme symptomer som sidst jeg var gravid(har altid kunne mærke det tidligt)

Testen(valmed) blev meget svagt positiv med det samme, og efter 10min var stregen helt pink og nok halvt så tydelig som kontrolstregen(så altså ret tydelig) 

I går, fredag, testede jeg så igen(også med valmed) og der kom også en svag streg. Dog ikke ligeså tydelig som den i onsdags?

Testen igen i dag på både valmed, og clearblue. Valmed blev ultra svagt positiv som den dagen før(hverken mere eller mindre tydelig), og clearblue sagde ikke gravid.

(skal siges jeg har kvalme, brystspændinger og humørsvingninger. men ved selvfølgelig ikke om det er noget jeg bilder mig selv ind)

Jeg ville ik satse for meget på det men vente nogle dage og måske prøve en anden type test

Anmeld

11. maj 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Jeg vil (ud fra egen erfaring) gætte på du har været biokemisk gravid, men det ikke har sat sig fast

Ca 50 % af alle befrugtninger bliver ikke til noget, de fleste så tidligt at man ikke når at vide man er gravid hvis man ikke tester før 4+0. 

Det er desværre hvad det lyder til du har haft. 

Prøv at søge på biokemisk graviditet på nettet hvis du vil vide mere

Kæmpe knus

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

Nå ja, skal måske også nævnes at jeg også testede på en af de der tests fra fakta om onsdagen, og den sagde det samme som valmed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.