Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stivdie skriver: Kæmpe tillykke! Det er så stort, når det lykkes
Kæmpe tillykke! Det er så stort, når det lykkes
Mange tak
Ja det er helt vildt, og man glemmer næsten alt det man har været igennem for at opnå en graviditet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Stort tillykke!!!
Stort tillykke!!!
Tusind tak
Er bare så glad altså
jeanne-skat skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
Anonym23 skriver: stort tillykke!!! Hvor er det bare fedt for jer!! Håber alt går som det skal og du får en let og god graviditet
stort tillykke!!! Hvor er det bare fedt for jer!! Håber alt går som det skal og du får en let og god graviditet
Mange tak, er så spændt, glad og ja, bare lykkelig
CroQuis skriver: Så vil jeg lige melde min ankomst Er blevet gravid i vores 3. ISCI førsøg, og den 1. juni er det 2 år siden vi startede. Pyyha, det er lang tid siden Håber den/de små bliver der inde og sidder det rigtige sted (havde en GUL i 1. forsøg). Vi glæder os sindsygt meget til første scanning den 30/5, men er samtidig meget nervøse
Så vil jeg lige melde min ankomst
Er blevet gravid i vores 3. ISCI førsøg, og den 1. juni er det 2 år siden vi startede. Pyyha, det er lang tid siden
Håber den/de små bliver der inde og sidder det rigtige sted (havde en GUL i 1. forsøg).
Vi glæder os sindsygt meget til første scanning den 30/5, men er samtidig meget nervøse
Tillykke
isabellasmor skriver: Tillykke
Smiler tillykke, jeg har prøvet det samme i nr. 6 forsøg lykkes det mig og bliver gravid med en dreng (Jonas som er 6 år Idag).. Og vente. Tiden er hård,indtil man ser hvor mange er der,og sidder det som det skal osv.. Krydser finge for jer..
CroQuis skriver: Tusind tak, er så glad
Tusind tak, er så glad
Akmese skriver: Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128