14+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.390 visninger
9 svar
11 synes godt om
11. maj 2013

Sabone

Maven vokser og jeg nyder stadig min graviditet 

Glæder mig til på onsdag (d. 15. maj), hvor vi skal til Randers sammen med vores mødre og kønsscannes 

Det blev morsdagsgaven i år - en tur med til scanning! Og netop den, hvor vi kan få kønnet af vide Vi er så spændte alle sammen! 

Nogen der har et bud på, hvad der gemmer sig i hulen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

BigHope13

Sabone skriver:

Glæder mig til på onsdag (d. 15. maj), hvor vi skal til Randers sammen med vores mødre og kønsscannes 

Det blev morsdagsgaven i år - en tur med til scanning! Og netop den, hvor vi kan få kønnet af vide Vi er så spændte alle sammen! 

Åh hvor er du fin jeg gætter på en lille dreng har du selv en fornemmelse
jeg tror selv jeg får en dreng, jeg har også valgt at tage min mor med til kønsscanning som mors dags gave her på mandag bliver så dejligt at se hendes reaktion

Anmeld

11. maj 2013

Sabone

BigHope13 skriver:

Åh hvor er du fin jeg gætter på en lille dreng har du selv en fornemmelse
jeg tror selv jeg får en dreng, jeg har også valgt at tage min mor med til kønsscanning som mors dags gave her på mandag bliver så dejligt at se hendes reaktion

Taak 

Jeg har drømt en masse om scanninger og at der var en lille tap på billederne, men da vi blev scannet første gang, synes damen det lignede en lille pige uden at være sikker, så jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse af det 

Det er også lige meget, hvilket køn det er, bare den er sund og rask! 

Ihh, vi er så ikke de eneste der har fået den idé med morsdagsgave, kan jeg høre!! Selvfølglig bliver hun overdrevet overvældet, det er jeg sikker på! 

Anmeld

11. maj 2013

BigHope13

Sabone skriver:

Taak 

Jeg har drømt en masse om scanninger og at der var en lille tap på billederne, men da vi blev scannet første gang, synes damen det lignede en lille pige uden at være sikker, så jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse af det 

Det er også lige meget, hvilket køn det er, bare den er sund og rask! 

Ihh, vi er så ikke de eneste der har fået den idé med morsdagsgave, kan jeg høre!! Selvfølglig bliver hun overdrevet overvældet, det er jeg sikker på! 

Nej den idé var i ikke ene om Tihi glæder mig så meget bliver så hyggeligt og ekstremt spændende, mig og min søster starter med rundstykker hos min mor og så kære vi til kolding hvirvles jeg skal scannes og så skal vi shoppe i storcenter og spise på jensens bøfhus tror også reaktionen er overvældende især ved min mor som i forvejen synes det lyder helt utroligt hvad jeg har fortalt man kunne se ved de andre scanninger

Hehe jeg drømmer også om en tap på scanningsbillederne og stort set alle jeg møder gætter på det er en lille dreng så det bliver meget spændende.
Ja lige præsis bliver lige så glad om der er en tap eller ej
bare alt stadig er okay derinde så vi glade, men det bliver så skønt at have et køn at forholde sig til

Anmeld

11. maj 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Sabone skriver:

Hvor er du fin gravid jeg gætter på en pige da din mave er rimelig højt oppe

Anmeld

12. maj 2013

Sabone

BigHope13 skriver:

Nej den idé var i ikke ene om Tihi glæder mig så meget bliver så hyggeligt og ekstremt spændende, mig og min søster starter med rundstykker hos min mor og så kære vi til kolding hvirvles jeg skal scannes og så skal vi shoppe i storcenter og spise på jensens bøfhus tror også reaktionen er overvældende især ved min mor som i forvejen synes det lyder helt utroligt hvad jeg har fortalt man kunne se ved de andre scanninger

Hehe jeg drømmer også om en tap på scanningsbillederne og stort set alle jeg møder gætter på det er en lille dreng så det bliver meget spændende.
Ja lige præsis bliver lige så glad om der er en tap eller ej
bare alt stadig er okay derinde så vi glade, men det bliver så skønt at have et køn at forholde sig til

Ej, det lyder bare som en rigtig hyggelig tøsetur!! 

Ja, lige præcis! Det der med den eller baby er ved at være ret øv. Det bliver godt at kunne sige hende eller ham, synes jeg 

Uhh, jeg glæder mig rigtig meget til at høre fra dig i morgen!

Har I fundet navne eller?? 

Anmeld

12. maj 2013

Sabone

Aisha skriver:

Hvor er du fin gravid jeg gætter på en pige da din mave er rimelig højt oppe

Tusind tak skal du have!! 

Det varmer lidt, når man bare føler sig lidt som en hvalros 

Anmeld

12. maj 2013

BigHope13

Sabone skriver:

Ej, det lyder bare som en rigtig hyggelig tøsetur!! 

Ja, lige præcis! Det der med den eller baby er ved at være ret øv. Det bliver godt at kunne sige hende eller ham, synes jeg 

Uhh, jeg glæder mig rigtig meget til at høre fra dig i morgen!

Har I fundet navne eller?? 

jeg skal nok komme med en update + nyt billede i morgen aften
tror også vi får en helt fantastisk hyggedag med tøserne i min familie

vi har faktisk fundet et drengenavn, det var det første vi snakkede om og vi er begge forelsket i det, så hvis det skulle blive en lille dreng så kommer han nok til at hedde det, men vi har valgt at holde det for os selv til efter fødslen, så vi kan nå at fortryde hehe

har i fået snakket lidt om navne??

Anmeld

12. maj 2013

Muhmi

Sabone skriver:

Fiiin lille babybule, den skal nok blive flot og stor! 

Anmeld

12. maj 2013

Sabone

BigHope13 skriver:

jeg skal nok komme med en update + nyt billede i morgen aften
tror også vi får en helt fantastisk hyggedag med tøserne i min familie

vi har faktisk fundet et drengenavn, det var det første vi snakkede om og vi er begge forelsket i det, så hvis det skulle blive en lille dreng så kommer han nok til at hedde det, men vi har valgt at holde det for os selv til efter fødslen, så vi kan nå at fortryde hehe

har i fået snakket lidt om navne??

Ihh, det glæder jeg mig til at se!! 

Ja, vi har styr på både drengenavn og pigenavn - drengenavnet holder vi fast i, da det er efter Torbens morfar, så det betyder rigtig meget for ham, at det bliver det. Pigenavnet er vi begge helt vilde med, men hun skal selvfølgelig også ligne det, men det kommer hun jo sikkert hurtigt til, hvis det er det, vi bestemmer os for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.