Sabone skriver:
Taak 
Jeg har drømt en masse om scanninger og at der var en lille tap på billederne, men da vi blev scannet første gang, synes damen det lignede en lille pige uden at være sikker, så jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse af det 
Det er også lige meget, hvilket køn det er, bare den er sund og rask! 
Ihh, vi er så ikke de eneste der har fået den idé med morsdagsgave, kan jeg høre!! Selvfølglig bliver hun overdrevet overvældet, det er jeg sikker på! 

Nej den idé var i ikke ene om Tihi

glæder mig så meget bliver så hyggeligt og ekstremt spændende, mig og min søster starter med rundstykker hos min mor og så kære vi til kolding hvirvles jeg skal scannes og så skal vi shoppe i storcenter og spise på jensens bøfhus

tror også reaktionen er overvældende især ved min mor som i forvejen synes det lyder helt utroligt hvad jeg har fortalt man kunne se ved de andre scanninger

Hehe jeg drømmer også om en tap på scanningsbillederne og stort set alle jeg møder gætter på det er en lille dreng så det bliver meget spændende.
Ja lige præsis bliver lige så glad om der er en tap eller ej

bare alt stadig er okay derinde så vi glade, men det bliver så skønt at have et køn at forholde sig til

Anmeld