Hjemmebesøg af sundhedsplejersken før fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.000 visninger
10 svar
9 synes godt om
11. maj 2013

mommy1991

Hej alle  

Til jer der fik et hjemmebesøg af sundhedsplejersken før fødslen, vil jeg bare spørge hvad det handlede om? Vi får besøg på onsdag og er da helt nervøs ved tanken om det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Christina :-)

Man snakker bare om alt muligt

Anmeld

11. maj 2013

ønskebørn74

emmagirl skriver:

Hej alle  

Til jer der fik et hjemmebesøg af sundhedsplejersken før fødslen, vil jeg bare spørge hvad det handlede om? Vi får besøg på onsdag og er da helt nervøs ved tanken om det  

Bliver da helt nysgerrig.. 

Anmeld

11. maj 2013

Ayasmor

Hos mig var det bare et stille og roligt besøg, hvor vi snakkede lidt om mine forventninger til livet som mor og ønsker til forløbet efterflg.

Anmeld

11. maj 2013

2babygirls

emmagirl skriver:

Hej alle  

Det er et skønt møde hvor du får muligheden for at møde din sp inden baby kommer.

I snakker bare om løst og fast og din graviditet.

Anmeld

11. maj 2013

Wik

Vi snakkede om mødregruppe, og hvem jeg var som person, så jeg kunne komme sammen med nogle der mindede om mig selv

Anmeld

11. maj 2013

B&J

her sad vi og snakkede om vores barndom og vi var klar som forælder osv. mange trælse ting kom vi til at snakke om fordi hende vi havde kunne vi ikke lig så vi fik heldig vis en ny og hun var så super sød og en super god SP....

Anmeld

11. maj 2013

E.J.mor.

hej

min sp kom på besøg hos os  inden....uhhh ja hva talte vi om, det jo længe siden....jeg kan huske jeg viste hende alle de babyting jeg havde købt og så snakkede vi nok om hvordan jeg havde det osv.

jeg fødte så dagen efter hun havde været der, hvilket jeg ikke vidste ville ske!!! for det var 36+0

så jeg ringede et par dage efter og fortalte hende det.

vi stoppede så samarbejdet med hende efter under et halvt år pga årsager og hun kommer ikke ind her igen nogensinde!!

så vi fik en ny sp.

hilsen charlotte.

Anmeld

11. maj 2013

Lone Jakobsen

jeg fik et besøg da jeg ventede den første, og det var rigtigt hyggeligt.

jeg havde lidt spørgsmål om pusleplads, lift og livet med baby, og hun var sød til at lytte til både mine egne bekymringer, og de tanker mig og babyfaderen havde gjort os.

Anmeld

11. maj 2013

Lilott

Her snakkede vi om min barndom og hvordan jeg forventer det bliver at være mor. Så skulle jeg svare på en række spørgsmål der kunne vise om jeg havde risiko for at udvikle en fødselsdepression. Udover det snakkede vi om fødsel, amning og mødregruppe (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.