hvordan fortalte i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
4 svar
1 synes godt om
11. maj 2013

Diana Ansgaard

ja overskriften siger det ehle fortæl mig hvorn i fortalte den gode nyhed til mand og bedsteforældre og evt til jeres store børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Meilby

Diana Ansgaard skriver:

ja overskriften siger det ehle fortæl mig hvorn i fortalte den gode nyhed til mand og bedsteforældre og evt til jeres store børn...

Vi lavede en fødselsdaginvitation da vi ventede Phillip En fin en med billeder af barnevogne, scanningsbillede, puslebord osv

Så skrev vi kære bedstemor, onkel, moster osv. I inviteres til fødselsdag på viborg sygehus omkring den 11 oktober 2010 og at min far nok skal ringe når vi er klar til at få besøg Og så knus fra lillefis som vi kaldte ham da han var i maven  

Vi inviterede familien på middag og de fik hver en kuvert med navn på "Til bedstemor og bedstefar" osv Derudover havde vi dækket op med børneservietter - både dreng og pige

Anmeld

11. maj 2013

Meilby

Diana Ansgaard skriver:

Vi lavede en fødselsdaginvitation da vi ventede Phillip En fin en med billeder af barnevogne, scanningsbillede, puslebord osv

Så skrev vi kære bedstemor, onkel, moster osv. I inviteres til fødselsdag på viborg sygehus omkring den 11 oktober 2010 og at min far nok skal ringe når vi er klar til at få besøg Og så knus fra lillefis som vi kaldte ham da han var i maven  

Vi inviterede familien på middag og de fik hver en kuvert med navn på "Til bedstemor og bedstefar" osv Derudover havde vi dækket op med børneservietter - både dreng og pige

Anmeld

11. maj 2013

SjeBets

Diana Ansgaard skriver:

Puha jeg står selv i samme dilemma, hvordan fortæller vi folk det, mn mor ved det, da jeg panikket over at være gået over ( ikke planlagt) men mine svigerforældre og vores unger ... de skal snart have det af vide, ved ikke lige hvordan vi skal fortælle dem det. 

Anmeld

11. maj 2013

esioul

Diana Ansgaard skriver:

Nu har vi ikke barn endnu.

Men tror vi vil invitere på kaffe og så have fået lavet krus hvor der står "farmor, farfar og lign på".

SÅ opdager de det nok lige pludselig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.