hjælp lige vedr. at tage piller og være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg har en mistanke om at jeg er gravid men tager antidepressiv piller pga depression men hvis man er gravid skal man så stoppe på de piller under graviditet? Hjælp hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

CecilieLM

Anonym skriver:

Jeg har en mistanke om at jeg er gravid men tager antidepressiv piller pga depression men hvis man er gravid skal man så stoppe på de piller under graviditet? Hjælp hjælp

Jeg vil på det kraftigste råde dig til at stoppe.

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

CecilieLM skriver:

Jeg vil på det kraftigste råde dig til at stoppe.

Havde os selv en fornemmelse af at man ikke må tage dem når man er gravid. Men skal lige have undersøgt om jeg egentlig er gravid

Anmeld

11. maj 2013

CecilieLM

Anonym skriver:

Havde os selv en fornemmelse af at man ikke må tage dem når man er gravid. Men skal lige have undersøgt om jeg egentlig er gravid

Hvis jeg var dig, ville jeg stoppe ved bare mistanken om graviditet

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

CecilieLM skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg stoppe ved bare mistanken om graviditet

Ja det er selvfølgelig rigtig nok :-)

Anmeld

11. maj 2013

LilleChelle

Jeg har en veninde der får antidepressiv medicin, og hendes psykiater har fortalt at når de påtænker pb, så skal hun over på et andet præparet, der er testet under graviditeter, som ikke skader. 

Så jeg vil klart anbefale at du snakker med din psykiater om det. 

Anmeld

11. maj 2013

gokkelok

Du må ikke selv stoppe med at tage dem, du skal lige fordi en læge eller psykiater, som kender dig og grunden til at du tager det medicin. 

Anmeld

11. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Det er noget du skal snakke med lægen om, det kommer jo meget an på årsagen til hvorfor du får pillerne, og om de kan undværes. Hvis du skal stoppe skal du jo have en udtapning igang
Så hvis du ikke får en positiv test, ville jeg snakke med lægen om en evt blodprøve så i hurtigst muligt kan fastslå om du er gravid og hvad i så gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.