Hvor er det vildt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Dictes mor

I dag var vi inde og få sat æg op... Hvor er det en vild tanke, at rent teknisk set, så er jeg gravid nu... Spørgsmålet er så om jeg bliver ved med det, men det gider jeg ikke tænke på nu... Jeg er bare glad, også selvom lægen sagde, at de normalt ikke ville sætte æg op i sådan et tilfælde som mig førend efter jeg havde fået opereret polyppen væk, men men men de gjorde det jo alligevel, for der var fire fine æg i alt, og det betød at de kunne fryse tre æg og sætte et op. Og de ville jeg ikke sætte et op, hvis der slet ikke var bare den mindste chance, jeg er ved godt mod og håber på det allerbedste, og så er jeg bare så glad i dag. Det her er det tætteste på at være gravid jeg nogensinde har været, og så er det oven i købet vores tre års bryllupsdag Sikke en skøn dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Vinker

Kan godt forstå du er glad søde - Jeg er skam også rigtig glad på jeres vejne

Ja det må være en vild tanke at du faktisk er gravid - Håber inderligt at du fortsætter med at være det. Det er virkelig jeres tur, hvis du spørger mig

Du har den helt rigtige indstilling; tænk positiv - dumt at spilde energi på andet!

mange kærlige tanker og knus herfra

Anmeld

1. juli 2009

sarahb

KRYDSER SÅ MEGET FINGRE FOR DU BLIVER VED MED AT VÆRE GRAVID..

De bedste tanker fra os til jer

Anmeld

1. juli 2009

Ni-ko-li-ne

ih altså.... krydser alt hvad jeg kan krydse for jer!!!!! og tillykke med bryllupsdagen!!! :0) og tillykke med den første opsætning :0)

Anmeld

1. juli 2009

NaFe

uha ja det ¨må da være en mærkelig følelse....

men håber bare på alt det bedste for jer og det vil lykkes....

Anmeld

1. juli 2009

Vinker

og forresten: TILLYKKE med bryllupsdagen

Anmeld

1. juli 2009

TbCp

Ihhhh hvor stort!!!!

Og tillykke med dagen

Anmeld

1. juli 2009

Bondepigen

Bør man så ikke sige tillykke med graviditeten. Det vil jeg i hvert fald gøre, for du er jo faktisk gravid, ikke..?! Og så håber og ønsker jeg virkelig at du fortsætter med at være det i de næste 9 mdr.

Og tillykke med bryllupsdagen

Anmeld

2. juli 2009

Karo

Gud hvor jeg håber på at det lille æg borer sig rigtig god fast i din livmoder Hvor ville det dog være fantastisk for jer. Og så ville det jo være en sjov historie at kunne fortælle den lille at mor blev gravid på jeres bryllupsdag.

Stort tillykke.

Anmeld

2. juli 2009

Vingummien

Majastina skriver:

I dag var vi inde og få sat æg op... Hvor er det en vild tanke, at rent teknisk set, så er jeg gravid nu... Spørgsmålet er så om jeg bliver ved med det, men det gider jeg ikke tænke på nu... Jeg er bare glad, også selvom lægen sagde, at de normalt ikke ville sætte æg op i sådan et tilfælde som mig førend efter jeg havde fået opereret polyppen væk, men men men de gjorde det jo alligevel, for der var fire fine æg i alt, og det betød at de kunne fryse tre æg og sætte et op. Og de ville jeg ikke sætte et op, hvis der slet ikke var bare den mindste chance, jeg er ved godt mod og håber på det allerbedste, og så er jeg bare så glad i dag. Det her er det tætteste på at være gravid jeg nogensinde har været, og så er det oven i købet vores tre års bryllupsdag Sikke en skøn dag 

Dejligt indlæg, fuld af lykke og glæde, dejligt at læse at du bare er helt ovenpå og er glad og spændt og det hele.

uhhh håber du er gravid de næste 9 måneder, i har fortjent det barn så meget, ih er spændende

Og tillykke med bryllupddagen, lykkens dag

Dejligt at der var 3 æg der kunne blive gemt, håber dog ik i får brug for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.