Lego ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
11 svar
3 synes godt om
11. maj 2013

Maja_4000

Caroline er rigtig glad for at lege med lego for tiden .. Men det er altid det samme vi bygger hus, far, mor og børn-agtigt :b

Vil I vise hvad I bygger med jeres børn/hvad de selv bygger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Maja_4000

Glemte billede  Beklager at det vender forkert .. Og se bort fra rodet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. maj 2013

TNBC

Maja_4000 skriver:

Caroline er rigtig glad for at lege med lego for tiden .. Men det er altid det samme vi bygger hus, far, mor og børn-agtigt :b

Biler, flyvemaskiner, slotte, jeg har endda lavet anders and og joakims pengetank.

Anmeld

11. maj 2013

TNBC

Yurie skriver:

Biler, flyvemaskiner, slotte, jeg har endda lavet anders and og joakims pengetank.

Men det var med de små klodser.

Anmeld

11. maj 2013

MortilElias2010

Maja_4000 skriver:

Så sent som igår byggede jeg denne brandstation med 702 klodser, en brandbil, en helikopter og en båd til Elias - tog nogen timer vil jeg pointere - pyh, men pt. er det der hitter hos os. Brandbiler og vejmaskiner. Vi fik sættet billigt 280kr. på kræmmermarkedet på Tangkrogen i Aarhus i forgårs  

Anmeld

11. maj 2013

Maja_4000

Men det var med de små klodser.

Caroline er kun to år, så det er nok lidt for avanceret

Anmeld

11. maj 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Anmeld

11. maj 2013

LinLin

Vi bygger zoo af klodserne med huse og indhegning til dyrene og så bruger Adam sine schleich dyr dertil

Ellers har han mest biler/køretøjer så som byggemand bob og traktorer der bliver bygget garager

Anmeld

11. maj 2013

helle85

Maja_4000 skriver:

mine dreng leger stadig mest med dublo klodser og han laver også det samme hvergang en bus ud af 2 stor plader(det ligner dog ikke rigtig en bus han laver en kant hele vejen rundt også sætter han klodser inden i som sæder)

og så laver han en vej af dem og nogen lidt minder busser

Anmeld

11. maj 2013

Mama1304

Her bygges der tårne, broer og garage Af LEGO dublo  Vil rigtig gerne snart købe noget nyt LEGO til min søn, tænker måske zoo vil være spændende Eller noget politi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.