Hey alle
1000 tak for jeres svar.
Jeg er enig med alle jer der har svaret, fuldstændig!! Har gjort mig alle jeres tanker, og ved godt med min fornuft, at det temmelig sikkert er fordi vi stille og roligt giver mere og mere rigtig mad.... Men det er som om jeg ikke rigtig kan styre det, når vi sidder i situationen... Og det er jo heller ikke fordi han afviser den konsekvent hver gang.. Mængden bliver bare mindre og mindre. Jeg prøver også at sige til mig selv, at det rigtige mad jo mætter mere end mælken, og så er det jo klart at han måske ikke lige kværner 220 ml 2 timer efter aftensmaden...?
Det kort af det lange er nok også at jeg er så forbandet ked af - VIRKELIG KED AF - at det så tit går i hårdknude, og jeg presser ham.... Jeg kan slet ikke holde ud at det sidste ham oplever på sin dag, er den der dumme mor, der presser for meget og aflæser ham forkert, og at det ender i gråd... Det ender jo med drengen bliver forvirret over at jeg ikke tolker ham rigtig - OG JEG VED JO GODT DET ER FORKERT DET JEG GØR..... DET ER SGU DA FOR DUMT!!!!
Nå, men det var rigtig dejligt at læsse af, og rart at høre jeres tanker. Jeg må bare tage mig sammen og lade ham selv bestemme. Det hele bunder jo i jeg vil ham det bedste...
Rodet indlæg, men håber i forstår:P
Knuz Jannie - der rent faktisk er bedre tilpas nu, Lasse har nemlig spist 150ml inden han blev puttet;)
Anmeld