Opstart af privat dagpleje!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da mine nuværende kollegaer kan kigge med, og det har jeg ikke lyst til.

Jeg er næsten helt sikker på at jeg vil starte en privat dagpleje op i Haslev. Jeg vil især have fokus på kreativitet og udeliv.

Er der nogle privat dagplejere derude, der kan give mig et god råd, eller noget jeg skal have med i mine overvejelser, som man ikke umiddelbart vil tænke over, inden jeg siger mit job op og går igang!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Jeg er anonym da mine nuværende kollegaer kan kigge med, og det har jeg ikke lyst til.

Jeg er næsten helt sikker på at jeg vil starte en privat dagpleje op i Haslev. Jeg vil især have fokus på kreativitet og udeliv.

Er der nogle privat dagplejere derude, der kan give mig et god råd, eller noget jeg skal have med i mine overvejelser, som man ikke umiddelbart vil tænke over, inden jeg siger mit job op og går igang!?

Det er i hvert fald vigtigt du ved du kan finde nogen børn. Ellers er det ret surt at have opsagt sit job. 

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

hehe ja absolut! Siger ikke mit job op før jeg har børnene

Anmeld

10. maj 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

hehe ja absolut! Siger ikke mit job op før jeg har børnene

Det var godt når du starter op er det en god ide at lave en kontrakt med hvad forældre skal sørge for, hvad du sørger for samt praktisk InfoInfo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.