Første dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Heidi B

i børnehave veloverstået.
Og det gik bare så super.
De løb bare på legepladsen dag vi kom, så vi måtte trække dem ind og vise dem deres pladser indenfor, og hvor de skal sove. Så for de på legepladsen igen....
Jeppe tullede bare rundt. Han legede i sandkassen, kørte med dukkevogn og cyklede. Da han sad fast med cyklen hjalp en af de "store" drenge ham... SÅÅÅ sødt.
Mikkel fandt ret hurtigt sammen med en pige, Thea. Thea viste Mikkel rundt indenfor og viste ham hvorn man vasker hænder.
De var bare rigtig gode.
Så det blev en god dag.
Imorgen er der fars tur til at komme med i børnehave.....

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

st

Kære Heidi.

Fedt at de bare trives den første dag et nyt sted. Det er bare for godt.

Er de på samme stue og sådan, eller har i frabedt jer det?

Anmeld

1. juli 2009

g.seerup

Ej hvor lækkert at det er gået godt

Vi har været på besøg i børnehaven idag..puha hvor jeg synes der er mange børn, og at det er stort i forhold til vuggestuen.. Håber det bliver lige så let for hende at starte i børnehaven, som det gjorde med vuggestuen  

Gitte

Anmeld

2. juli 2009

Heidi B

Den børnehave vi valgte ud fra pædagogik og rammer, har kun en gruppe for de små. Så de er i samme gruppe. Men umiddelbart er det ikke et problem for Jeppe og Mikkel.
De søgte ikke rigtig hinanden, kun de første 5 min på legepladsen. Jeppe fandt en cykel, og det ville Mikkel så også, men Jeppe kan finde ud af at cykle med pedaler, det kan Mikkel ikke. Så han fandt Thea at lege med i stedet.
Men det er en stor omvæltning med hvor meget de skal selv....
Jeppe og især Mikkel er ikke vilde med selv at tage tøj og sko på. Men det kommer de jo til at lære..... Men spændende bliver det!

Heidi

Anmeld

3. juli 2009

Stumpen

Sikke en dejlig beretning at læse om første dag i børnehaven  De vil fortsat være glade, for bliver de utrygge er jeg sikker at de søger hinanden og finder tryghed den vej rundt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.