28+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.399 visninger
10 svar
1 synes godt om
10. maj 2013

Klokkeblomst88

Så er det vist ved at være tid til et mavefoto herfra 

Jeg synes, at tiden går hurtigt - uge 29 - men glæder mig bare mere og mere til, at holde vores lille dreng i armene. 

Vægten siger nu +7 kilo  håber ikke, at den når at stige alt for meget den sidste tid.. 

Næste uge står på jordemoder, så er ved at være spændt på, hvad hun mon skønner ham til. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Mink

Klokkeblomst88 skriver:

Jeg synes, at tiden går hurtigt - uge 29 - men glæder mig bare mere og mere til, at holde vores lille dreng i armene. 

Vægten siger nu +7 kilo  håber ikke, at den når at stige alt for meget den sidste tid.. 

Næste uge står på jordemoder, så er ved at være spændt på, hvad hun mon skønner ham til. 

Hvor er du bare fiiin !

Anmeld

10. maj 2013

Klokkeblomst88

Akmese skriver:

Hvor er du bare fiiin !

Tak - hvor er du sød

Anmeld

10. maj 2013

banana3

Klokkeblomst88 skriver:

Sikke en dejlig baby-mave Hvor er den bare fin

Tiden flyver afsted!

Anmeld

10. maj 2013

Klokkeblomst88

banana3 skriver:

Sikke en dejlig baby-mave Hvor er den bare fin

Tiden flyver afsted!

Tak søde 

Ja den flyver bare afsted - ikke lang tid til, at vi 'får' vores drenge 

Anmeld

10. maj 2013

banana3

Klokkeblomst88 skriver:

Tak søde 

Ja den flyver bare afsted - ikke lang tid til, at vi 'får' vores drenge 

Nej, det er simpelthen SÅ spændene Tankerne om fødslen melder sig også stille og roligt her, jeg glemte forresten lige at skrive ang. FB, det var vores jordmoder selv der spurgte om det var noget for os. og så har hun så meldt os til. Har i slet ikke hørt noget om det ?

Anmeld

10. maj 2013

Klokkeblomst88

banana3 skriver:

Nej, det er simpelthen SÅ spændene Tankerne om fødslen melder sig også stille og roligt her, jeg glemte forresten lige at skrive ang. FB, det var vores jordmoder selv der spurgte om det var noget for os. og så har hun så meldt os til. Har i slet ikke hørt noget om det ?

Nej det har vi ikke - og tænkte ikke lige at spørge, da vi var til jordemoder sidst - det er jo helt tilbage til januar, så der tænkte jeg ikke lige på det, der havde jeg nok at tænke på med kvalme, eksamen osv... 

Regner med at høre noget i næste uge 

Anmeld

10. maj 2013

mommy1991

Klokkeblomst88 skriver:

Ihh, endelig et mavebillede fra dig! Hvor er du bare fin  

Anmeld

10. maj 2013

Juliekp

Klokkeblomst88 skriver:

Fin og rund

Anmeld

13. maj 2013

Klokkeblomst88

emmagirl skriver:

Ihh, endelig et mavebillede fra dig! Hvor er du bare fin  

Takker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.