Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan det godt passe at man ikke få Nike sneakers i stil med dem på billede mere? Har haft den model sneakers fra Nike i en del år og nu kan jeg bare ikke finde dem mere. De sidder ellers perfekt på mine fødder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Barnepigen skriver: Kan det godt passe at man ikke få Nike sneakers i stil med dem på billede mere? Har haft den model sneakers fra Nike i en del år og nu kan jeg bare ikke finde dem mere. De sidder ellers perfekt på mine fødder
http://www.zalando.dk/nike-sportswear-bruin-lite-sneakers-high-sort-ni111a04l-850.html
Det er det eneste par jeg kan finde der minder lidt om dem.
Tak dem vil jeg kigge lidt mere på
Barnepigen skriver: Tak dem vil jeg kigge lidt mere på
Jeg har selv haft en del nike sneakers.
Jeg synes bare nogle af modellerne er meget smalle
Men de er så skønne at gå i.
De er ellers super fede - Håber du finder dem:-)
esioul skriver: Jeg har selv haft en del nike sneakers. Jeg synes bare nogle af modellerne er meget smalle Men de er så skønne at gå i.
Jeg kan bedst bruge Nikes fordi de er smalle. Jeg har nemlig en smal fod
Barnepigen skriver: Jeg kan bedst bruge Nikes fordi de er smalle. Jeg har nemlig en smal fod
Jeg fik et par fra smartgirl til jul, de minder om dem du har sat ind. Men de var for small til mig. Måske de stadig har dem på smartgirl.dk?
esioul skriver: Jeg fik et par fra smartgirl til jul, de minder om dem du har sat ind. Men de var for small til mig. Måske de stadig har dem på smartgirl.dk?
Der vil jeg da lige kig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128