kvalme der kommer og går.ikke sjovt når man er ude i Netto:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. maj 2013

Guldet

Hej Piwer..

Hvordan går det med jer?

her kommer kvalmen på de mest mærkelige tidspunkter.. og det eneste der hjælper er at drikke et kold glas vand

Men nu dejligt at mærke at man er gravid

Knus 

10+1 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Karla

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Hej Piwer..

Hvordan går det med jer?

her kommer kvalmen på de mest mærkelige tidspunkter.. og det eneste der hjælper er at drikke et kold glas vand

Men nu dejligt at mærke at man er gravid

Knus 

10+1 idag

Min kvalme kommer og går også. Synes ikke jeg har mærket så meget til den i denne uge, men lige i dag fik jeg den slemmeste kvalme da vi var ude og køre. Måtte lige en tur forbi vejkanten

Anmeld

10. maj 2013

Baby-Dreamer

Jeg har ekstrem meget kvalme Til tider.. Og det er rigtig meget forbundet med forskellige lugte lige nu.. Jeg arbejder i hjemmeplejen, så jeg kommer jo til meget forskelligt.. Og der er bare nogle hjem hvor jeg slet ikke kan have lugten, uden rigtig at vide hvad det lugter af.. Mega træls..

Anmeld

11. maj 2013

Maria-s

jeg har -7-9-13- og -bank under bordet- haft en overvejende mild kvalme. Slet ikke til at sammenligne med min første graviditet, så jeg er glad  Hvis jeg bare sørge for at spise jævnligt, ikke for fedt og ikke for sødt, så fungere det ret godt. Kan tælles på 2 hænder de dage hvor jeg har haft så meget kvalme at jeg ikke har kunnet overskue noget. Og jeg HÅBER det forsætter sådan!  Det er så meget "nemmere"/ rare at være gravid. Især når man har et barn allerede der skal gis kærlighed og opmærksomhed 

Anmeld

14. maj 2013

mrhl

Har kvalme stort set hele døgnet. ikke lige slemt hele døgnet rundt og værst om morgenen og til omkring kl 12-13 stykker. igår brækkede jeg mig ikke to, ikke tre, nej OTTE gange! Puuuha.... er ved at være træt af det. på den anden side er det også meget rart at have et tegn på graviditeten.... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.