Hjælp hurtig piger! Ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
21 svar
2 synes godt om
10. maj 2013

Anonym trådstarter

Fik min første positive  æl test d.2/5 og forleden tog jeg en for sjov den var meget tæt på positiv. Tog så en igen og den er virkelig positiv.

Er omkring 3+0- 3+1 tror i at jeg er gravid?

Billederne er taget hhv efter 1 og 3 min efter den er testen er taget 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

CH2012

Anonym skriver:

Fik min første positive  æl test d.2/5 og forleden tog jeg en for sjov den var meget tæt på positiv. Tog så en igen og den er virkelig positiv.

Hmm, umiddelbart ville jeg ikk sige, at testen er positiv. Jeg synes ikk de ser lige tydelige ud - til trods for at "bredden" på stregerne er lige tykke.

Men jeg ville ikk sige den var positiv, men kan være jeg tager fejl. Men ellers tag en graviditetstest - og ellers så prøv og vent og se tiden an. Selvom jeg udemærket ved hvor svært det er...

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

Taget efter ca 8 min 

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Hmm, umiddelbart ville jeg ikk sige, at testen er positiv. Jeg synes ikk de ser lige tydelige ud - til trods for at "bredden" på stregerne er lige tykke.

Men jeg ville ikk sige den var positiv, men kan være jeg tager fejl. Men ellers tag en graviditetstest - og ellers så prøv og vent og se tiden an. Selvom jeg udemærket ved hvor svært det er...

Seriøst jeg synes selv den er ekstrem positiv. Forveksler dub stregerne ?

Anmeld

10. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Den er positiv

Anmeld

10. maj 2013

CH2012

Anonym skriver:

Seriøst jeg synes selv den er ekstrem positiv. Forveksler dub stregerne ?

Det kan godt være jeg er kommet til at forveksle dem - er det ikk den til højre (på det sidste billede du har lagt ind), som skal være allermest tydelig, og ellers skal de være lige tydelige? Eller? Det kan godt være, jeg husker forkert nu... 

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Det kan godt være jeg er kommet til at forveksle dem - er det ikk den til højre (på det sidste billede du har lagt ind), som skal være allermest tydelig, og ellers skal de være lige tydelige? Eller? Det kan godt være, jeg husker forkert nu... 

Altså den streg der på de første billeder der er øverste er controlstreg og den anden er test streg.

Har lige taget en mere efter 10 min. Den nedereste streg skal være lige tydlige eller tydeligere for at være positiv 

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

nej venstre 

Anmeld

10. maj 2013

CH2012

Anonym skriver:

Altså den streg der på de første billeder der er øverste er controlstreg og den anden er test streg.

Har lige taget en mere efter 10 min. Den nedereste streg skal være lige tydlige eller tydeligere for at være positiv 

Nårh okay, så husker jeg forkert... Så ville jeg sige positiv. Så er det jo spændende med en graviditetstest indenfor den nærmeste fremtid

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Nårh okay, så husker jeg forkert... Så ville jeg sige positiv. Så er det jo spændende med en graviditetstest indenfor den nærmeste fremtid

Hehe ja. Kan slet ikke forstå hvorfor den er positiv. Nu det alligevel en uge siden æglsøning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.