Se det nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
10 svar
2 synes godt om
10. maj 2013

LilleChelle

Kan man se allerede nu hvor barnet er omkring et halvt år, hvordan de vil blive i dagplejen/vuggestuen? Nu tænker jeg på opførelsen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Blirnokaldrigfru

LilleChelle skriver:

Kan man se allerede nu hvor barnet er omkring et halvt år, hvordan de vil blive i dagplejen/vuggestuen? Nu tænker jeg på opførelsen. 

Nej det sys jeg ikke man kan

Anmeld

10. maj 2013

lycly

Nej ikke nødvendigvis Min datter var ret slem til fx at hive legetøj ud af hænderne på de andre børn i mødregruppen fordi hun var en af de første der kunne møve sig rundt. Men nu er hun bare rigtig sød til at dele alting, både legetøj og mad
Desuden mistænker jeg dem også for at opføre sig liiidt pænere i dagplejen end derhjemme!

Anmeld

10. maj 2013

HeidiØ

Bestemt ikke .. William HYLEDE hver gang jeg bevægede mig 1 meter, et par uger inden han startede + var lidt angst for fremmede. Vi har aldrig hørt et KVÆK når vi aflevere..

Anmeld

10. maj 2013

Lone Jakobsen

nej det kan du ikke

Anmeld

10. maj 2013

LilleChelle

Nej okay  

For her er han så 'stille' og lader alle tage hans legetøj. 

Så jeg kan da godt være lidt småbange for at han bare vil blive kanøflet i vuggestuen, hvis han er så heldig at få plads der. 

Anmeld

10. maj 2013

Blirnokaldrigfru

LilleChelle skriver:

Nej okay  

For her er han så 'stille' og lader alle tage hans legetøj. 

Så jeg kan da godt være lidt småbange for at han bare vil blive kanøflet i vuggestuen, hvis han er så heldig at få plads der. 

Min pige er 9 måneder, og de andre børn i dagpleje er alle sammen 2 år... Min pige hun siger de højeste lyde og skal nok sige til og fra hva hun vil og ikke vil, og de andre børn ved godt hun er mindre end dem og passer mere på jeg hører KUN positive ord fra dagplejemoren og hun er aldrig kommet hjem med skrammer, så det skal du ikke være nervøs for

Anmeld

10. maj 2013

LilleChelle

Frk P. skriver:

Min pige er 9 måneder, og de andre børn i dagpleje er alle sammen 2 år... Min pige hun siger de højeste lyde og skal nok sige til og fra hva hun vil og ikke vil, og de andre børn ved godt hun er mindre end dem og passer mere på jeg hører KUN positive ord fra dagplejemoren og hun er aldrig kommet hjem med skrammer, så det skal du ikke være nervøs for

Det er jeg glad for at høre  

Anmeld

10. maj 2013

tweety2060

Hos os havde vi nu en klar fornemmelse hvad der ville være bedst ud fra hendes adfærd og opførelse.... Vi så tegnene fra 4-5alderen og frem.....

Anmeld

10. maj 2013

LilleChelle

tweety2060 skriver:

Hos os havde vi nu en klar fornemmelse hvad der ville være bedst ud fra hendes adfærd og opførelse.... Vi så tegnene fra 4-5alderen og frem.....

Og hvad var det for nogle tegn? og hvad var bedst? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.