Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi er lige blevet enige om at vi skal giftes til maj 2014!! Kan slet ikke forstå det. Havde aldrig troet jeg skulle giftes Det er stadig lidt hemmeligt da vi lige skal have ordentlig gang i opsparingen til brylluppet. Men ihh jeg kan godt mærke til kribler allerede nu for at komme ud og prøve kjoler
Ville ikke andet end at dele min glæde med jer Ihh jeg glæder mig så meget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chraz skriver: Vi er lige blevet enige om at vi skal giftes til maj 2014!! Kan slet ikke forstå det. Havde aldrig troet jeg skulle giftes Det er stadig lidt hemmeligt da vi lige skal have ordentlig gang i opsparingen til brylluppet. Men ihh jeg kan godt mærke til kribler allerede nu for at komme ud og prøve kjoler Ville ikke andet end at dele min glæde med jer Ihh jeg glæder mig så meget
Rockertand skriver: Tillykke
Tillykke
Mange tak
Tillykke - Det bliver da super spændende at skal til at planlægge:-)
Asta&Alfred skriver: Tillykke - Det bliver da super spændende at skal til at planlægge:-)
Ja helt vildt
tror allerede min kommende mand er lidt træt af mig Er godt nok gået i total bryllupsmode
Chraz skriver: Ja helt vildt tror allerede min kommende mand er lidt træt af mig Er godt nok gået i total bryllupsmode
Det er jo også sært at lade være:-)
Asta&Alfred skriver: Det er jo også sært at lade være:-)
Meget
Det er bare så mega fedt or jer fisen <3
KÆMPR Tillykke <3
An&Jo skriver: Kæmpe stort tillykke med det..
Kæmpe stort tillykke med det..
Mange tak Anika
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128