Hvor langt henne er jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
9 svar
2 synes godt om
10. maj 2013

**Ønskebabyen

Jeg ved godt man ikke kan sige det præcist, og at en scanning kan sige det bedre, men skal først scannes den 30/5

Lige lidt oplysninger: Jeg har været i gennem fertilitetsbehandling, og denne gang med fryseæg i naturlig cyklus.

Min sidste mens første dag var den 8/4

Jeg tog Ovitrelle (ægløsningssprøjte) den 22/4

ÆL 24/4

Ægoplægning 27/4

Bp dag i dag den 10/5

Jeg kommer selv frem til at min termin er den 14/1, er det korrekt? Og dvs jeg er 4+2 i dag eller?? For på den side jeg har forsøgt at udregne på, siger den 4+2, men på den ticker jeg har lavet (og som kan ses på min profil) siger den jeg er 4+4 i dag, dog stadig med termin 14/1. :s Men som overskrift til min ticker, på forsiden af baby.dk skriver den at jeg er 4+3 i dag. Im confused.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

**Ønskebabyen

40 visninger men ingen med et bud??

Anmeld

10. maj 2013

esioul

**Ønskebabyen skriver:

Jeg ved godt man ikke kan sige det præcist, og at en scanning kan sige det bedre, men skal først scannes den 30/5

Lige lidt oplysninger: Jeg har været i gennem fertilitetsbehandling, og denne gang med fryseæg i naturlig cyklus.

ÆL 24/4

Ægoplægning 27/4

Bp dag i dag den 10/5

Jeg kommer selv frem til at min termin er den 14/1, er det korrekt? Og dvs jeg er 4+2 i dag eller?? For på den side jeg har forsøgt at udregne på, siger den 4+2, men på den ticker jeg har lavet (og som kan ses på min profil) siger den jeg er 4+4 i dag, dog stadig med termin 14/1. :s Men som overskrift til min ticker, på forsiden af baby.dk skriver den at jeg er 4+3 i dag. Im confused.

Får det til 4+2

Anmeld

10. maj 2013

AnnaK89

Hvor lang er din cyklus normalt?

Anmeld

10. maj 2013

**Ønskebabyen

AnnaKJ skriver:

Hvor lang er din cyklus normalt?

29 dage, men ifølge ægløsningssprøjten har jeg haft ægløsning på dag 17 i min cyklus..

Anmeld

10. maj 2013

**Ønskebabyen

esioul skriver:

Får det til 4+2

Han, gad vide hvorfor den ticker så siger 4+4 og overskriften dertil siger 4+3 trods de begge steder skriver at der er 249 dage tilbage.. :s

Får du også min termin til den 14/1?

Anmeld

10. maj 2013

AnnaK89

**Ønskebabyen skriver:

29 dage, men ifølge ægløsningssprøjten har jeg haft ægløsning på dag 17 i min cyklus..

Så får jeg dig til 4+5

Anmeld

10. maj 2013

esioul

**Ønskebabyen skriver:

ÆL 24/4

Ægoplægning 27/4

Bp dag i dag den 10/5

Hvis man regner med din mens første dag er du 4+4.

Men eftersom din ÆL er faldet den 24, er du 4+2.

Ikke alle beregnere kan man regne med, da det er vidt forskelligt hvornår ens ÆL falder hvis man regner med mens første dag

Anmeld

10. maj 2013

**Ønskebabyen

AnnaKJ skriver:

Så får jeg dig til 4+5

Okay.. Så langt henne kan jeg slet ikke få det til at passe jeg er..

Anmeld

10. maj 2013

**Ønskebabyen

esioul skriver:

Hvis man regner med din mens første dag er du 4+4.

Men eftersom din ÆL er faldet den 24, er du 4+2.

Ikke alle beregnere kan man regne med, da det er vidt forskelligt hvornår ens ÆL falder hvis man regner med mens første dag

Synes ikke der er nogen stedet på nettet der kan finde ud af det :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.