Vi skal have tvillinger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.407 visninger
36 svar
26 synes godt om
10. maj 2013

Rikke2404

Så er kæresten og jeg lige kommet hjem fra første scanning Nakkefold. ALT så super godt ud!  Det var perfekt! Hvor var det dejligt at se! Men men men... Vi skal have tvillinger  Gisp.. Så regner man med at skal ind og se én. Men surprice, så var der to små banditter derinde  Vi er simpelthen høje af nyheden lige nu. Hvor er det vildt! Dobbelt mirakel  Søskende og de kommende bedsteforældre er også bare SÅ glade og spændte! 

Det skulle jeg altså lige dele med jer 

Nu lidt billeder 

Det ene billede er med begge tvillinger, og det andet billede er med tvilling A 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Rikke2404 skriver:

Så er kæresten og jeg lige kommet hjem fra første scanning Nakkefold. ALT så super godt ud!  Det var perfekt! Hvor var det dejligt at se! Men men men... Vi skal have tvillinger  Gisp.. Så regner man med at skal ind og se én. Men surprice, så var der to små banditter derinde  Vi er simpelthen høje af nyheden lige nu. Hvor er det vildt! Dobbelt mirakel  Søskende og de kommende bedsteforældre er også bare SÅ glade og spændte! 

Nu lidt billeder 

Ej hvor vildt. Og fantatisk kæmpe tillykke med dem.

Anmeld

10. maj 2013

Lene Unik

Hvor må det være en vild oplevelse - stor tillykke.

Da jeg var gravid med nr.3 blev jeg meget hurtig stor og da jeg skulle scannes havde jeg næsten forberedt mig på 2, men der var kun en. Tænker dog at man aldrig kan forberede sig på det.

Anmeld

10. maj 2013

Rikke2404

MiichellaMalou skriver:

Ej hvor vildt. Og fantatisk kæmpe tillykke med dem.

Tusind tak  Og ja, det er ret vildt!

Anmeld

10. maj 2013

mommy1991

Rikke2404 skriver:

Nu lidt billeder 

Hvor vildt Tillykke!

Anmeld

10. maj 2013

Rikke2404

Lene Unik skriver:

Hvor må det være en vild oplevelse - stor tillykke.

Da jeg var gravid med nr.3 blev jeg meget hurtig stor og da jeg skulle scannes havde jeg næsten forberedt mig på 2, men der var kun en. Tænker dog at man aldrig kan forberede sig på det.

Det er stadig lidt uvirkeligt. At vi skal have to børn på én gang  Men det havde vi heller ikke forudset. Min mave er ikke engang særlig stor, selvom det er dobbelt op 

Anmeld

10. maj 2013

Moma

Stort tillykke! Hvordan ser man så lige ud i hovedet, når man får den besked

I må kunne danne en tvillingegruppe herinde med alle dem, der venter tvillinger  

Håber du får en dejlig graviditet  

Anmeld

10. maj 2013

Eliza

tillykke. Måske du skal overveje om vi alle skal ha lov at se dit cpr?? 

Er det ik det der er til venstre på billede 2??

Anmeld

10. maj 2013

AnthonsMor

Rikke2404 skriver:

Nu lidt billeder 

Tillykkeeee!
Sikke mange twins der bliver lavet for tiden

Anmeld

10. maj 2013

Lilje82

Tillykke  Er det enæggede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.