betaling af barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
17 svar
3 synes godt om
10. maj 2013

cdinesen

Hejsa Vi står og skal have passet vores datter på 2 år ca. 5 timer næste fredag. Det er om aftenen hvor vores datter sover.. Barnepigen er 20 år. Hvad vil i betale hende for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Lene Unik

Jeg kender ikke taksterne når barnepigen er så gammel. Men sidst Stine var barnepige (15-16 år) der fik hun 50 kr. i timen.

Anmeld

10. maj 2013

Maja88

cdinesen skriver:

Hejsa Vi står og skal have passet vores datter på 2 år ca. 5 timer næste fredag. Det er om aftenen hvor vores datter sover.. Barnepigen er 20 år. Hvad vil i betale hende for det?

Jeg fik mellem 70 og 100kr og det er 12 år siden

Anmeld

10. maj 2013

Lund18

cdinesen skriver:

Nårh hun er 20 år vil jeg skyde på at der nærmere sig 100 kr. i timen. Når jeg er ude og servere tager jeg 110 kr. i timen, men det er jo også et hårdt fysisk arbejde. 

Anmeld

10. maj 2013

aarhusmor

Jeg ville give 100 i timen

Anmeld

10. maj 2013

mn

cdinesen skriver:

jeg hørte en gang at man sagde 50-75 kr i timen for dem under 18 og dem over 18 var det 100-150 i timen.

Anmeld

10. maj 2013

Dot D

Vores barnepige, som vi bruger en gang i mellem, har selv sat prisen. Jeg synes dog, at den var for lav så gav hende noget mere.

Hun ville have 50 kr i timen, men jeg gav hende 65 kr i timen. Hun blev meget glad

Hun er over 18 år...

Anmeld

10. maj 2013

Frejsmor

Vores barnepige er 21år og hun får 75kr i timen..

Anmeld

10. maj 2013

HeidiØ

Vores er 21 og har en ca pris på 80 kr pr time Men vi aftaler fra gang til gang, alt efter om det er vågne timer eller om dagen

Anmeld

10. maj 2013

esioul

cdinesen skriver:

80 kr i timen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.