Sidste skanning for denne gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
4 svar
7 synes godt om
10. maj 2013

emsaroto

Så har jeg i dag 30+5, været til sidste skanning.
En vægtskanning, blandet med at de ville holde øje med om det var dannet en ganespalte. 

Babyen vejer 1600g og jeg har kun taget 2 kilo på, så det er nærmest kun babyen der vejer denne gang. Er mega stolt af mig selv!
Ingen ganespalte af se heller, og alt var bare super fint. Fik 4 nye billeder, selvom hun kun måtte give mig et
Min mor var med, så hun fik to af billederne .. Billederne blev ikke vildt gode, fordi babyen var helt ustyrlig og slet ikke samarbejdsvillig!

Kønnet er stadig ukendt, så det glæder vi os da til at finde ud af om ca. 10-11 uger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Lykke:)

emsaroto skriver:

Så har jeg i dag 30+5, været til sidste skanning.
En vægtskanning, blandet med at de ville holde øje med om det var dannet en ganespalte. 

Babyen vejer 1600g og jeg har kun taget 2 kilo på, så det er nærmest kun babyen der vejer denne gang. Er mega stolt af mig selv!
Ingen ganespalte af se heller, og alt var bare super fint. Fik 4 nye billeder, selvom hun kun måtte give mig et
Min mor var med, så hun fik to af billederne .. Billederne blev ikke vildt gode, fordi babyen var helt ustyrlig og slet ikke samarbejdsvillig!

Kønnet er stadig ukendt, så det glæder vi os da til at finde ud af om ca. 10-11 uger 

Har i selv valgt ikke, at ville vide kønnet?

Anmeld

11. maj 2013

emsaroto

Lykke:) skriver:

Har i selv valgt ikke, at ville vide kønnet?

Jep  

Vidste det heller ikke første gang, og det har jeg valgt igen, fordi det var simpelthen så fed en fødsel sidste gang  

Anmeld

11. maj 2013

Nolle

Tæller dage 

.. Dejligt at høre baby har det godt .. 

Anmeld

12. maj 2013

Lykke:)

emsaroto skriver:

Jep  

Vidste det heller ikke første gang, og det har jeg valgt igen, fordi det var simpelthen så fed en fødsel sidste gang  

Okay, det må være ekstremt spændende oveni alt det andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.