Bp svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

**Ønskebabyen

ønskebarn74 skriver:

TILLYKKE!!! 

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Lilje82

Tusind tak

Sidder her og får våde øjne elsker bare at høre om jer i behandling, når I bliver gravide 

Anmeld

10. maj 2013

**Ønskebabyen

Lilje82 skriver:

Sidder her og får våde øjne elsker bare at høre om jer i behandling, når I bliver gravide 

åhh hvor er du sød!!

Det er virkelig også helt fantastisk, efter alt det man har været igennem!

Anmeld

10. maj 2013

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Så kom dagen hvor jeg skulle have taget bp. Jeg har været hammer nervøs, men uden grund!!

JEG SKAL VÆRE MOOOOAAAR

Jeg fik at vide at min blodprøve var meget positiv, jeg glemte bare at spørge efter hvad mit HCG tal var på. Så nu ringer jeg lige på klinikken i deres næste telefontid og spørger

Jeg er så glad, og begyndte med det samme at tude i telefonen

En stor tak for alle jeres mange krydsede fingre - og en speciel stor tak til CroQuis

Hvor skønt at høre .. Knækkede selv sammen da de ringede med vores svar .. Og man glemmer at spørge om alt Rigtig god, weekend .. Men det jeg sikker på det bliver

Anmeld

10. maj 2013

Lilje82

**Ønskebabyen skriver:

åhh hvor er du sød!!

Det er virkelig også helt fantastisk, efter alt det man har været igennem!

Jeg tror bare så meget at oplevelsen er en helt andet, når man har været igennem så meget. Ønsker dig sæt det bedste, og håber du får en dejlig graviditet.

Anmeld

10. maj 2013

**Ønskebabyen

Viventerjer skriver:

Hvor skønt at høre .. Knækkede selv sammen da de ringede med vores svar .. Og man glemmer at spørge om alt Rigtig god, weekend .. Men det jeg sikker på det bliver

Tusind tak

Ja man bliver helt kulderet når de ringer, men det var den samme søde sygeplejerske jeg fik fat i, da jeg ringede i deres telefontid. Hun grinede lidt så tror godt hun ved hvorfor jeg ringede igen

Anmeld

10. maj 2013

**Ønskebabyen

Lilje82 skriver:

Jeg tror bare så meget at oplevelsen er en helt andet, når man har været igennem så meget. Ønsker dig sæt det bedste, og håber du får en dejlig graviditet.

Uden at vide det, så er jeg også helt sikker på at det er noget helt andet, efter man har været så meget her igennem.

Jeg har lige taget min allerførste positive graviditetstest. Det var altså bare så stort at få de to streger. Det har jeg aldrig prøvet i de 2 år og 5 dage vi nåede at være i gruppen 'prøver at bliver gravid'/'barnløshedsbehandling'.

Anmeld

10. maj 2013

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Tusind tak

Ja man bliver helt kulderet når de ringer, men det var den samme søde sygeplejerske jeg fik fat i, da jeg ringede i deres telefontid. Hun grinede lidt så tror godt hun ved hvorfor jeg ringede igen

Det lød også som om vores viste vi ville ringe igen hvor er det bare dejligt

Anmeld

10. maj 2013

Lilje82

**Ønskebabyen skriver:

Uden at vide det, så er jeg også helt sikker på at det er noget helt andet, efter man har været så meget her igennem.

Jeg har lige taget min allerførste positive graviditetstest. Det var altså bare så stort at få de to streger. Det har jeg aldrig prøvet i de 2 år og 5 dage vi nåede at være i gruppen 'prøver at bliver gravid'/'barnløshedsbehandling'.

Det er noget helt særligt at kigge på en test og se der pludselig er 2 streger, og at det pludselig er virkelighed at et lille mennesker vokser indeni i en 

Anmeld

10. maj 2013

l.kjoeller

**Ønskebabyen skriver:

Så kom dagen hvor jeg skulle have taget bp. Jeg har været hammer nervøs, men uden grund!!

JEG SKAL VÆRE MOOOOAAAR

Jeg fik at vide at min blodprøve var meget positiv, jeg glemte bare at spørge efter hvad mit HCG tal var på. Så nu ringer jeg lige på klinikken i deres næste telefontid og spørger

Jeg er så glad, og begyndte med det samme at tude i telefonen

En stor tak for alle jeres mange krydsede fingre - og en speciel stor tak til CroQuis

weeee stort tillykke. told you so

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.