Hvor meget drikkelse til brylluppet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

Robin Hood.

Hold da op , syntes det lyder helt vildt .. Jeg tænker mere druk-orgie frem for bryllup ? Bryllup er jo en smuk fest , en mærkedag man ser tilbage på , tror du jeres familie og venner har tænk sig at drikke sig piv stive på jeres store dag ?? Ha ha men ellers   jeg tror i har rigeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

MIWULA

morethanperfect skriver:

Øv

okay .. Her er for næsten 10.000 

prøv og læs her - http://www.bryllupsklar.dk/forum/44299/hvor-meget-drikkelse-pr-person.html

Håber du finder ud af det

Anmeld

10. maj 2013

morethanperfect

Robin Hood. skriver:

Hold da op , syntes det lyder helt vildt .. Jeg tænker mere druk-orgie frem for bryllup ? Bryllup er jo en smuk fest , en mærkedag man ser tilbage på , tror du jeres familie og venner har tænk sig at drikke sig piv stive på jeres store dag ?? Ha ha men ellers   jeg tror i har rigeligt

Ærlig talt ja
Vores familie og venner drikker ligeså snart der er en god grund til det .. Så tror faktisk de drikker sig rigtig fulde .. 
Men okay , kan godt være jeg skal skære lidt ned ..

Ville bare være så nedern at stå og mangle

Anmeld

10. maj 2013

morethanperfect

MIWULA skriver:

prøv og læs her - http://www.bryllupsklar.dk/forum/44299/hvor-meget-drikkelse-pr-person.html

Håber du finder ud af det

Tak 

Men det passer i hevrt fald ik i vores familie Hahah ..

Der er flere af gæsterne der i hvertfald kan drikke en hel flaske rødvin selv ... Plus mange øl .. 

Anmeld

10. maj 2013

MIWULA

morethanperfect skriver:

Tak 

Men det passer i hevrt fald ik i vores familie Hahah ..

Der er flere af gæsterne der i hvertfald kan drikke en hel flaske rødvin selv ... Plus mange øl .. 

hehe

Anmeld

10. maj 2013

Fuglemor

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Som sagt skal jeg jo giftes , 7-9 , Men vi er lidt på bar bund af hvor meget drikkelse vi skal ha ..

Det skal lige siges , at når vores familier drikker , så DRIKKER de virkelig ... Men hvor meget skal man regne med ?
Der skal ingen børn med , men vi køber selvf. stadig sodavand , for om natten kommer der jo også lidt andet end øl og vin på bordet

Vi blir 52 .. Og vi handler ind i tyskland .

Vi har skrevet :

30 ks. øl
50 ks. Sodavand ( Kan jo altid gemmes )
4 ks. Danskvand
40 flsk. Rødvin 
40 flsk. Hvidvin
25 ks. Mokai
5 ks. Sommersby
5 ks. tempt.
4 flsk. rom
3 flsk. Baileys ( Til kaffen )
4 flsk. vodka
4 flsk. shots
20 flsk. Verdi ( Som velkomsdrik )

Det skal lige siges , der kommer mange unge ( 17-24 ) så derfor alle de cidere

Tror i det er for meget , for lidt ? 

Mener de siger en flaske vin i alt til en person. 

men hvis du går på bryllupdsklar så ligger der flere tråde omkring hvor meget drikkelse man skal købe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.