Nf idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
6 svar
1 synes godt om
10. maj 2013

UnderStjernerne

Jaaaa, endelig skal vi til nakkefoldsscanningen idag! Jeg er en smule nervøs, og så alligevel ikke.. Hvorfor skulle det ikke være en sund og rask lille baby? Håber lidt (meget!) at vi kan se kønnet idag, men ved godt det ikke er så sandsynligt. Var der nogen af jer, der fik køn at vide til NF? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

sandramor

Jeg tror altid man er en smule nervøs til NF....
Jeg sys jeg var meget nervøs men hold nu op hvor er det en fantastisk oplevelse!!!
Angående køn tror jeg ikke du skal sætte snuden op efter det..... Det er meget svært endnu at se og selvom de evt ku se det tror jeg ikke de ville sige det..... De er vidst meget påpasselig med at spå om køn så tidligt :-) jeg har hørt om nogle enkelte der har fået er bud men ikke ret mange....

Men held og lykke Idag :-)

Anmeld

10. maj 2013

Christina :-)

UnderStjernerne skriver:

Jaaaa, endelig skal vi til nakkefoldsscanningen idag! Jeg er en smule nervøs, og så alligevel ikke.. Hvorfor skulle det ikke være en sund og rask lille baby? Håber lidt (meget!) at vi kan se kønnet idag, men ved godt det ikke er så sandsynligt. Var der nogen af jer, der fik køn at vide til NF? 

Vi gjorde hun sage dreng og det er en dreng

Anmeld

10. maj 2013

UnderStjernerne

sandramor skriver:

Jeg tror altid man er en smule nervøs til NF....
Jeg sys jeg var meget nervøs men hold nu op hvor er det en fantastisk oplevelse!!!
Angående køn tror jeg ikke du skal sætte snuden op efter det..... Det er meget svært endnu at se og selvom de evt ku se det tror jeg ikke de ville sige det..... De er vidst meget påpasselig med at spå om køn så tidligt :-) jeg har hørt om nogle enkelte der har fået er bud men ikke ret mange....

Men held og lykke Idag :-)

Jeg har godt hørt at det ikke er så tit man får køn at vide til nf, så vi er bestemt forberedt på at jordemoderen ikke kan se noget, men vi håber da og krydser fingre for at hun kan! 

Og tak  

Anmeld

10. maj 2013

UnderStjernerne

Møllerpigen:-) skriver:

Vi gjorde hun sage dreng og det er en dreng

Åh, hvor dejligt for jer! Vi håber virkeligt at man kan se noget 

Anmeld

10. maj 2013

Kløver

Håber i får en dejlig scanning i dag

Ang køn. kan man ikke regne med noget, da det så tidligt kan vise forkert da klitoris og penis har omkring samme størrelse, derfor de fleste scanningssteder først vil kigge køn fra 14-15 fulde uger og selv der er det for tidligt ved nogle

Anmeld

10. maj 2013

morethanperfect

UnderStjernerne skriver:

Fik af vide det var en dreng begge gange ved NF og hun havde sørme ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.