Ondt/øm efter sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Det er lidt et pinligt emne for mig, så derfor jeg er anonym.

Men altså efter min kæreste og jeg har haft sex er jeg begyndt at få vildt ondt i højre side. Det kommer snigende ligeså stille roligt og har varighed af et par dage. Dog fortager smerterne sig og bliver kun til ømhed efter tid.

Men det er faktisk ret irriterende. Hvad kan det skyldes?

De opdagede min blærebetændelse på den måde da jeg var gravid.. Jeg ville blive tjekket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Anonym trådstarter

De opdagede min blærebetændelse på den måde da jeg var gravid.. Jeg ville blive tjekket

Jeg har lidt ekstremt meget af blærebetændelse, og det har aldrig været på den måde. Så det tror jeg ikke det er.

Men tak for svar! 

Anmeld

10. maj 2013

Cbank

Anonym skriver:

Allerede? Er blevet informeret om at når det er første graviditet skal langt op i 2. trimester, før de kommer?

Det er ikke nødvendigvis rigtigt

Jeg fik ondt før. Mit var muligvis plukkeveer.

Anmeld

10. maj 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg har lidt ekstremt meget af blærebetændelse, og det har aldrig været på den måde. Så det tror jeg ikke det er.

Men tak for svar! 

Oz under graviditeten? for man har slet ik de samme symptomer som når man ik er gravid

Anmeld

10. maj 2013

Miss Kat

Allerede? Er blevet informeret om at når det er første graviditet skal langt op i 2. trimester, før de kommer?

Jeg fik de første ligamentsmerter omkring uge 9-10 stykker.   - Godt nok ikke lige i forbindelse med sex, men sex har absolut også føltes anderledes under graviditeten og kan også være temmelig smertefuldt.

Anmeld

10. maj 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Nej slet ikke jeg har haft dem i perioder fra 6. Uge men de er blevet væsentlig slemmer nu her hvor jeg er i 19. Uge det kan os godt være en blærebetændelse, det sker oftere når man er gravid, selv om det måske ikke følels som blærebetændelse plejer at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.